کد خبر: 1066347
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
به همت ستاد اجرایی فرمان امام، ۵۰۰ هزار بسته گوشت گرم میان اقشار آسیب‌دیده از کرونا، کودکان و زنان باردار مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: صبح امروز طی مراسمی در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی، مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان با توزیع ۵۰۰ هزار بسته پروتئینی گوشت گوسفندی در بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آغاز شد.

علی عسگری، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم اظهار داشت: امروز هفتمین مرحله از رزمایش همدلی و احسان اجرا و۵۰۰ هزار بسته گوشت قرمز تقدیم گروه‌های هدف می‌شود. پیش از این در مراحل قبلی ۷ میلیون بسته معیشتی توزیع شده است که این بسته‌ها شامل برنج، روغن و حبوبات بوده است.

وی افزود: در رزمایش همدلی و احسان، گروه‌های هدف، اقشار آسیب‌دیده از کرونا هستند و در این دوره، گروه‌های جهادی منابع پروتئینی را در مناطق محروم میان کودکان، زنان باردار و افراد نیازمند مصرفِ پروتئین، بر اساس نیاز و به شکل هدفمند توزیع می‌کنند.

وی تصریح کرد: در این مرحله به مناسبت میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) بسته‌های پروتئینی شامل گوشت گوسفندی گرم در همه استان‌های محروم و مناطق حاشیه‌ای استان‌های برخوردار، توزیع می‌شود.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی برای گروه‌های آسیب پذیر تا پایان کرونا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان تا یک‌ماه دیگر ادامه دارد و سپس مرحله بعدی در قالب توزیع سایر بسته‌های معیشتی شامل برنج، حبوبات و ... ادامه می‌یابد.


وی افتتاح مدرسه، اهدای ویلچر به معلولان، ارائه خدمات درمان ناباروری به زوج‌های نابارور و ... طی هفته‌های آینده را از برنامه‌های بنیاد برکت و بنیاد ۱۵ خرداد برشمرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار