کد خبر: 1066246
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن از اتحاد شیعه و سنّی هراس دارد؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: عیب پوشی همسایه یکی از اصول مهم همسایه‌داری و مصداق تقوای عملی است.

وی افزود: وجود مقدس امام سجاد (ع)، نیز بر این مهم تاکید دارند و می‌فرمایند یکی از حقوق همسایه این است که اولا آنچه کار پنهانی همسایه است برملا نشود و رازپوشی بسیار مهم است.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: فضای مجازی از ابزار‌های گناه و تضییع حقوق دیگران شده؛ اینکه عیوب دیگران را در این فضا مطرح کنید بالاترین ظلم است. این گناهی نیست که با استغفار هم برطرف شود و از مظالمی است که قابل جبران نیست. عده‌ای به ما می‌گویند در فلان فضای مجازی فلان کار را کردیم، شما ما را حلال کنید.

وی خاطرنشان کرد: اشتباه است آبروی مسلمانی را ببرید و توهین کنید و بخاطر یک موضع سیاسی علیه ضدانقلاب، او را سرکوب کنید و ژست سیاسی آکادمیک بگیرید و این چرندیات دشمن را توسعه دهید؛ این ظلم است و با «ببخشید» و «حلال کنید»؛ تمام نمی‌شود. حق الناس باید جبران شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و سالروز ولادت باسعادت امام صادق (ع) بیان کرد: در میلاد رسول الله (ص) حوادث شگرف در روی کره زمین اتفاق افتاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان عنوان کرد: هر کس که پیامبر را قبول دارد باید در کنار یکدیگر بایستند و با دشمن بجنگند. دنیای کفر و الحاد دست به دست یکدیگر داده‌اند و در مقابل این دنیای کفر یک جبهه و یک صف بیشتر وجود ندارد و آن جبهه و صف انقلاب اسلامی ایران است و همه باید دست به دست یکدیگر داده و با دشمن بجنگند و وحدت برای این است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: دشمن نیز از این اتحاد هراس دارد که از پس مسلمانان برنیاید؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد؛ هفته وحدت امسال ما مقارن با سالروز شهادت شهدای وحدت در سرزمین بلوچستان است. دشمن با عوامل مزدور جنگ نیابی خود به مصاف رزمندگان وحدت می‌رود، زیرا از اتحاد مسلمانان وحشت دارد. شهید شوشتری و شهید محمدزاده در مقاطع مختلفی در سرزمین بلوچستان بودند، اما در لحظه‌ای آن‌ها را به شهادت رساند که با مولوی‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند، زیرا از وحدت هراس داشتند و نمی‌خواستند این جریان عظیم عملیاتی شود. وحدت ضد آمریکاست و دشمن را متوقف می‌کند و در جبهه اسلام ستیزی شکستشان می‌دهد.

وی گفت: دشمن از روز اول درصدد این بود که بر ما و دین ما مسلط شود و همه چیز ما را بگیرند؛ چهارم آبان سالروز سخنرانی امام (ره) علیه کاپیتولاسیون است. خیلی از عزیزان ما در نسل‌های اخیر انقلاب، تاریخ انقلاب را نمی‌دانند و به آن توجه ندارند. جمله تاریخی امام علیه کاپیتولاسیون مردم را بیدار کرد و قصه به تبعید امام منجر شد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: نتیجه این کاپیتولاسیون و یکی از آثارش این بود که چند ماه بعد در تهران، در خیابان پاسداران امروز که آن روز خیابان سلطنت آباد بود؛ از جنوب خیابان به سمت شمال خیابان، یک اتومبیل حامل ۵ جوان ایرانی در حال عبور بود و یک زن مست آمریکایی این ۵ جوان را با خودرو زیر گرفت؛ روزنامه کیهان آن روز که دست عوامل نظام ستمشاهی بود به عنوان خبر نوشت یک زن مست آمریکایی ۵ جوان ایرانی را کشت و این زن مست آمریکایی به دادگاه شکایت کرد و دادگاه روزنامه را محکوم کرد! شما جوانان در مورد وضعیت ما در قبل انقلاب چه می‌دانید؟ این مملکت ۴۲ سال است با قدرت فریاد می‌زند مرگ بر آمریکا.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار