کد خبر: 1066114
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم و حتی کسانی که به بنده رأی ندادند، برای حل مشکلات امید زیادی به این دولت بسته‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه دیروز هیئت دولت پس از کسب رأی اعتماد استانداران منتخب استان‌های همدان، گیلان و گلستان از هیئت وزیران گفت: برای انتخاب همکاران خود بیش از همه نگاه و توجه‌تان به جوانان و نیرو‌های انقلابی و کسانی باشد که برای دفاع از انقلاب و ارزش‌ها آماده فداکاری هستند.
رئیس دولت سیزدهم توجه به نیرو‌های ارزشی و انقلابی را شرطی مهم برای موفقیت در اداره امور عنوان کرد و گفت: برای انتخاب مدیران و همکاران به هیچ وجه تحت فشار کسی قرار نگیرید، بلکه ملاک شما عدالت‌خواهی، فسادستیزی، توجه به مردم و دغدغه‌مندی افراد برای گره‌گشایی از زندگی مردم باشد. رئیس‌جمهوری با اشاره به انتظارات مردم و جوانان انقلابی از دولت سیزدهم، گفت: انتظار مردم این نیست که ما یک دوره مدیریت صرفاً اداری را طی کنیم، بلکه انتظار دارند عقب‌ماندگی‌های گذشته در این دولت جبران شود. رئیسی تلاش برای جبران کاستی‌ها و عقب‌ماندگی‌ها را شرط رأی و اعتماد مردم به دولت سیزدهم دانست و گفت: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد مردم، و حتی کسانی که به بنده رأی ندادند، برای حل مشکلات امید زیادی به این دولت بسته‌اند. اما یقین بدانید اگر این اعتماد و اقبال مردم با عملکرد گره‌گشای کارگزاران دولت همراه نشود، خیلی زود فضا تغییر خواهد کرد.
رئیس‌جمهور ضمن دستور به استانداران گلستان، همدان و گیلان برای تهیه هرچه سریع‌تر برش استانی برنامه‌های کلی دولت در استان محل مأموریت اظهار کرد: خوب بودن افراد به تنهایی برای سپردن مسئولیت‌ها کافی نیست، هرچند در این دولت قرار نیست افراد ناصالح مسئولیت بگیرند، پس کسانی را برای مسئولیت‌ها انتخاب کنید که با مردم همراه و همدل باشند. وی در ادامه وفای به عهد را شرط اساسی کارآمدی دولت دانست و تأکید کرد: هرگز وعده‌ای به مردم ندهید که امکانات و ظرفیت‌های موجود برای اجرای آن کافی نیست. دولت سیزدهم باید دولتی «صادق‌الوعد» باشد و اقدامات این دولت باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس کنند دولت کارآمد است و وضعیت با گذشته تفاوت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار