کد خبر: 1065901
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر
نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی به دیدار اخیر خود با رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا ۲۴ کیلومتر راه دسترسی به روستاهای محروم مراغه از محل اعتبارات ملی احداث شود.

«علی علیزاده»  به کمبود منابع مالی استانی برای احداث راه‌های روستایی اشاره کرد و افزود: بر همین اساس به زودی اجرای این طرح‌ها برای انتخاب پیمانکار با اعتبار ملی به مناقصه گذاشته می‌شود.

وی همچنین تکمیل پروژه زیرگذر شهر «خداجو» را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: این طرح طی نزدیک به ۲۰ سال گذشته به طور کامل رها شده و همین امر مشکلات بسیاری برای ساکنان شهر خداجو و بیش از ۲۰ هزار نفر از ساکنان روستاهای اطراف آن ایجاد کرده است.

وی با اشاره به مطالبه به‌حق مردم شهر «خداجو» اظهار داشت: در طول این سال‌ها سوانح متعدد منجر به جرح و فوت در تقاطع راه‌آهن و این زیرگذر رخ داده و به همین دلیل تکمیل آن نه تنها مطالبه مردم منطقه بلکه مطالبه مسئولان دلسوز شهرستان است.

وی با بیان اینکه پس از راهیابی به مجلس شورای اسلامی تمام تلاش خود را برای احیای این پروژه به کار گرفته است، بیان کرد: این طرح به دلیل اجرای غیراستاندارد و نبود اعتبار به حال خود رها شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر