کد خبر: 1065837
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷
همایش ورزش صبحگاهی با حضور مسئولین ورزش کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.
این همایش ورزش صبح گاهی در اولین روز از بزرگداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، صبح روز دوشنبه با حضور دکتر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسوولین ورزش کشور در دریاچه خلیج فارس برگزار گردید، دکتر مهرعلی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی نیز در این همایش حضور داشت.

گفتنی است: اجرای آیین‌های ورزش زورخانه‌ای توسط تیم منتخب فدراسیون با طنین ضرب و زنگ مرشد مهدی تمولی در فضای دریاچه خلیج فارس، بخشی از این همایش صبحگاهی بود.

در حاشیه این همایش دکترسجادی پیام ورزش را نشاط و شادابی به جامعه دانست و تاکید کرد: نهضت بهزیستی از طریق ورزش در همه جای دنیا وجود دارد و باید برای تحقق این مهم و ترویج ورزش در کشورمان به این سمت حرکت سریعتری داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به واکسیناسیون آحاد مختلف مردم همچنین تلاش کادر درمان، شرایط کشور را برای بازگشت به وضعیت طبیعی، مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با عادی شدن شرایط، برنامه‌های ورزشی در ابعاد مختلف بهتر و موثرتر برگزار و دنبال خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: آنچه مسلم است میزان آمادگی جسمانی مردم در طی یکی دو سال اخیر بدلیل شیوع کرونا کاهش یافته و به نوعی بر خودم وظیفه می‌دانم که نسبت به آمادگی جسمانی ٨٠ میلیون ایرانی تعصب داشته باشم و بر خود تکلیف می‌دانم که شرایط ارتقا آمادگی آن‌ها را فراهم کنیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار