کد خبر: 1065452
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
امام‌جمعه کرج :
آیت‌الله حسینی همدانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه بیست و سوم مهرماه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) کرج با اشاره به هشتم ربیع‌الاول، سال گشت شهادت ابا محمدحسن بن علی العسکری علیهماالسلام و آغاز امامت آقاجانمان حضرت ولی‌عصر روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه، بیان داشت: کوتاه‌ترین دوره امامت مربوط به امام عسکری علیه‌السلام است، یعنی شش سال؛ و در همین فرصت شش‌ساله باید امام علیه‌السلام با طراحی دقیق و برنامه‌ریزی صحیح، عصر ظهورِ امامت را به عصرِ غیبت منتقل کند و دوره مهدویت را گفتمان سازی کند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرزبا اشاره به مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی، گفت: یکی از حرکت‌های خوب مجلس این روزها تصحیح و تصویب بعضی مواد تسهیل صدور مجوز کسب‌وکار بعضی مشاغل در مقابله بارانت و ویژه خواری بود که تشکر می‌کنیم.
رئیس ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان البرز با اشاره به نکته استانی تصریح کرد: البرز الحمدالله از ظرفیت‌های بالای اقتصادی در بخش‌های مختلف برخوردار است که باید قدر دانسته شود و درست و به‌موقع مورداستفاده قرار گیرد که متأسفانه توسط مسئولان غفلت می‌شود.

وی افزود : امسال سال پشتیبانی و موانع زدایی است لذا همه باید تلاش کنند موانع را بردارند نه اینکه مانع ایجاد کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه گفت: یکی از واحدهای مهم کشور که نزدیک یک قرن فعال است و در دنیا شناخته‌شده و موردتوجه است سرم‌سازی رازی است که از همان روزهای اولیه هجوم ویروس وحشی، عزیزان در این مجموعه فعالیت خودشان را برای ساخت واکسن آغاز کردند و فعالیت‌های فراوانی هم در این زمینه انجام دادند اما گاهی شنیده می‌شود که درروند کار و بهره‌برداری بیشتر و بهتر افرادی مانع‌تراشی می‌کنند. لذا مسئولین محترم از این نمونه داخلی حمایت کنید و دل دانشمندان جوان کشور را گرم‌کنید. نکاتی هست که اگر لازم شد در آینده عرض خواهم کرد.
دولت محترم انتخاب استانداران را سرعت بخشد
وی در بخش دیگری بابیان اینکه عده‌ای از کارگزاران و مسئولین دولت قبل که هنوز سرکار هستند عمداً و متعمداً برای مردم نارضایتی درست می‌کنند و بعضاً خلل در کارهای جاری و معیشت مردم به وجود می‌آورند تا القاء کنند دولت جدید توانائی اداره ندارد، گفت: لازم است زودتر دولت محترم ارکان اداره کشور را بخصوص در استان‌ها با انتخاب استانداران سرعت ببخشد.
امام‌جمعه کرج در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به رواتی از امام محمدباقر علیه‌السلام درباره بیت‌المال، عنوان کرد: در کافی امام باقر علیه‌السلام از رسول خدا نقل کرد که ایشان فرمودند: پنج کس‌اند که من و هر پیامبر مستجاب‌الدعوه ای، آنان را لعنت کرده است: … (پنجمی این است که) و کسی که اموال عمومی را، به خود منحصر سازد و تصرف در آن را به نفع خود حلال شمارد.
آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه دوستان مواظب باشند در هر مسندی از کوچک تا بزرگ، افرادی که بیت‌المال در اختیارشان است آن را تیول خودشان ندانند، گفت: امیرالمؤمنین جمعه به جمعه بیت‌المال را جارو می‌زد دو رکعت نماز می‌خواند و بعد از نماز انبیا، ملائکه و شهدا را شاهد می‌گرفت که علی ذره‌ای از بیت‌المال را پیش خودش نگه نداشت و امام رضا علیه‌السلام از ویژه سازان بیت‌المال مسلمین برائت جست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در پایان خاطرنشان ساخت: واقعاً اگر خلافی در شهر صورت گیرد باید منتظر حرف من باشید؟ کسی جربزه‌دار و حرف زن برای دفاع از بیت‌المال وجود ندارد؟ حتماً باید منتظر شوند تا جمعه‌ای شود و من اینجا صحبتی کنم! بقیه هم باید حرف بزنند. بقیه هم باید راه بیفتند. اگر خلافی را می‌بینید، نگویید شما هم شریک هستید. به بنده هم اگر لازم شد باید تذکر دهید اگر تخلفی می‌کنم. کسی مصون از این قصه نیست. مواظب این جریانات باشید. بیت‌المال و هر چیزی که مربوط به عموم جامعه است مواظب باشید که تیول عده‌ای نشود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار