کد خبر: 1065170
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در استان خوزستان، از روند ساخت منازل آسیب‌دیده ناشی از زلزله در شهرستان اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در استان خوزستان، از روند ساخت منازل آسیب‌دیده ناشی از زلزله در شهرستان اندیکا با مشارکت سپاه و بسیج خبر داد.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور روز گذشته به مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا رفته و از روند خدمت‌رسانی به ساکنان این مناطق بازدید کرد. وی ضمن حضور در قرارگاه سردار شهید مرتضی حسین‌پور سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان از فعالیت و خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی و این قرارگاه در مناطق زلزله‌زده بازدید و با مسئولان و جهادگران به گفتگو پرداخت. رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این بازدید با اشاره به کمک‌رسانی سپاه و بسیج در مناطق زلزله‌زده شهرستان‌های اندیکا گفت: برای بازسازی مناطق زلزله‌زده، سپاه و بسیج آمادگی کامل را دارند که سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان در زمینه بازسازی و محرومیت‌زدایی تجارب و فعالیت‌های خوبی دارد. سردار سرتیپ پاسدار سلیمانی با اشاره به کمک‌رسانی در مناطق زلزله‌زده در شهرستان اندیکا افزود: سپاه و بسیج این آمادگی را دارند که با مشخص شدن برنامه دولت در خصوص پرداخت میزان تسهیلات و وام‌های بلاعوض و براساس برنامه بسیج سازندگی بازسازی بخشی از منازل آسیب دیده را انجام دهند. وی ادامه داد: همچنین سپاه و بسیج آماده حل مشکلات زیرساختی در این مناطق از جمله شبکه‌های آبرسانی، خانه‌های بهداشت، مساجد و مدارس هستند. لازم به ذکر است، قرارگاه خدمت‌رسانی سردار شهید مرتضی حسین‌پور سپاه حضرت ولی‌عصر خوزستان به منظور امدادرسانی و خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده شهرستان اندیکا تشکیل شده است. زمین لرزه چند روز اخیر در اندیکا موجب خسارت به منازل روستایی، برخی مدارس، تلف شدن احشام و جاده‌های عشایری و روستایی این شهرستان شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار