کد خبر: 1063894
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
سردار سلیمانی:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج نباید نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد، گفت: این مهم شدنی است و تشکیل ستاد‌های تحول محله و پایگاه‌های مقاومت در دستور کار قرار گرفته تا مشکلات جامعه را در حد توان حل کنیم و در این صورت تمدن‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نیز محقق می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج نباید نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد، گفت: این مهم شدنی است و تشکیل ستاد‌های تحول محله و پایگاه‌های مقاومت در دستور کار قرار گرفته تا مشکلات جامعه را در حد توان حل کنیم و در این صورت تمدن‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نیز محقق می‌شود.
به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین روز گذشته در نشست با فرماندهان بسیجی خراسان شمالی اظهار داشت: انقلاب اسلامی الگویی ناب برای اداره جوامع بشری است و مردم ایران این نظام را با ایثار، پایداری و جانفشانی حفظ کردند و اکنون نیز تلاش می‌شود تا این نظام پایدار بماند. وی با بیان اینکه دولت اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم رهبری بعد از ۱۰ سال باید محقق شود، تصریح کرد: تاریخ انقلاب به خوبی نشان می‌دهد که در گام اول انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) توانستیم به مردم‌سالاری دینی به خوبی عمل کنیم.
سردار سلیمانی ادامه داد: استقرار دولت اسلامی، اجرای تمدن نوین اسلامی و جامعه پردازی از مراحل تکامل انقلاب در بیانیه گام دوم رهبری محسوب می‌شود و بایستی به سمت این شاخصه‌ها حرکت کنیم تا دولت اسلامی مستقر شود. وی با بیان اینکه بسیج شاکله و پیشقراول حرکت به سمت دولت اسلامی است، افزود: همانطور که امام مسلمین بسیج را لکوموتیو و پیش‌برنده ملت دانستند، اینجاست که بسیج باید وارد کار شود و شاخصه‌های مردم‌سالاری را برای مردم تفهیم کند تا از این طریق بتوان بر ریل انقلاب حرکت کرد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: تربیت ۸ میلیون جوان بسیجی با همراهی حلقه‌های میانی و سازمان‌های مردم نهاد و تشکیل حکومت اسلامی در جهت تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری دینی از اهداف بسیج است و همه پایگاه‌ها باید به این موضوع مهم هم توجه کنند. ۷۰ هزار مسجد به همراه یک هزار و ۵۴ پایگاه بسیجی در کشور محور تشکیل حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند و لازمه آن هم فعالیت تمامی کارکرد‌های بسیج محلات در مساجد است.
سردار سلیمانی عنوان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب به واسطه رویکرد‌های تحولی بر اجرای همه‌جانبه مردم‌سالاری دینی تأکید دارند، رویکرد مهمی است که بسیج بایستی آن را سرلوحه کار خود قرار دهد. وی گفت: بسیج تشکیلات انقلاب اسلامی است و هر جا که بسیج با محوریت فعالیت‌های مردمی همراه بوده به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه کارکرد‌های مساجد در تمامی حوزه‌های مردمی باید فعال شوند، گفت: مسجد پیرامون‌های همچون بازارکار، کوچه و محله را دارد و یک مرکز و پایگاه زمانی تمامی کارکرد هایش اثرگذار خواهد شد که در مناطق پیرامون نقش آفرینی کند.
وی عنوان کرد: بر اساس تدابیر رهبری، بسیج باید نقش آفرینی خود را در تمامی حوزه‌ها به خوبی ایفا کند و در شرایط فعلی در حوزه فرهنگ، رسانه، اقتصاد، مقابله با کرونا و آسیب‌های اجتماعی به خوبی پیش قدم بوده است. سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیج نباید نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشد، افزود: این مهم شدنی است و تشکیل ستاد‌های تحول محله و پایگاه‌های مقاومت در دستور کار قرار گرفته تا مشکلات جامعه را در حد توان حل کنیم و در اینصورت تمدن‌سازی بیانیه گام دوم انقلاب نیز محقق می‌شود. وی با بیان اینکه بسیج نباید با سلیقه افراد تعریف شود، افزود: نظام امت و امام در مکتب بسیج به خوبی نمود داشته و بسیج در این نظام ارتباط مستقیمی با مردم دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار