کد خبر: 1063609
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی:
مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: هم اکنون ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی استان بیش از 78 درصد است.

علیرضا شیخی اظهار داشت: همه تلاش مجموعه شرکت گاز استان بر این متمرکز شده که همه روستاهای بالای 20 خانوار قابل گازرسانی را از نعمت گاز طبیعی بهره مند سازد تا شاهد افزایش شاخص رفاه اجتماعی مردم در این استان خصوصا در مناطق محروم و مرزی باشیم.

وی افزود: هم اکنون عملیات گازرسانی به بیش از ۵۳۰ روستای استان در حال اجرا بوده و این امر از شمال تا جنوب آذربایجان غربی را شامل می شود و این استان را به کارگاه بزرگ گاز رسانی تبدیل کرده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی گفت: با بهره برداری از این پروژه های در دست اجرا که بسیاری از آنها از پیشرفت فیزیکی بسیار بالایی برخوردار هستند، ضریب نفوذ گاز طبیعی در بین خانوار روستایی در آذربایجان غربی به حدود90 درصد می رسد.

وی با بیان اینکه واقعا در استان جهش گازرسانی رخ داده، تصریح کرد: چند سال پیش تنها 30 درصد خانوار روستایی آذربایجان غربی از این نعمت خدادادی بهره مند بودند.

شیخی ادامه داد: علاوه بر طرح های در دست اجرا، گازرسانی به روستاهای دیگری نیز در مرحله مطالعه، طراحی یا پیمان سپاری قرار دارند و هدف گذاری ما رسیدن آذربایجان غربی به نقطه ای است که این استان به استان سبز کشور تبدیل شود که به امید خدا به این آرزو و برنامه جامه عمل خواهیم پوشاند.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان غربی با بیان اینکه گازرسانی به روستاها اثرات بسیار مثبتی از جمله بالا رفتن شاخص رفاه اجتماعی، کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها و یا حتی به صفر رساندن آن دارد، اعلام کرد: خوشبختانه هم اکنون یک هزار و 539 روستای آذربایجان غربی به شبکه گاز کشور متصل شده و بقیه هم در آینده بسیار نزدیک از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر