کد خبر: 1063607
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴
توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت می گیرد:
بانک قرض الحسنه مهر ایران در سبد محصولات خود اقدام به ارائه کارت اعتباری با عنوان کالا کارت مهر نموده و در این طرح به متقاضیان وام تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بدون سود و با کارمزد ۴ درصدی اعطا می کند.

به گزارش هانیه زینالی خبرنگار جوان آنلاين، اکثر بانک های کشور در سبد محصولات خود انواعی از وام ها را به مشتریان خود ارائه می دهند ولی در ایران به علت تورم بالا و وضعیت نامطلوب اقتصادی این وام ها معمولا با سود بالا (در حال حاظر حدود ۱۸ درصد) پرداخت می شود٬ و این سود بالا برای بسیاری از مردم به خصوص مصرف کنندگان سنگین و گران تمام می شود.

اصغر کریمی زفره کارشناس مدیریت امور بانکی اظهار داشت: به جز وام هایی خاصی مثل وام ازدواج که با کارمزد ۴ درصدی به دست متقاضیان می رسد تقریبا تمامی بانک های کشور به استثنای دو بانک تخصصی قرض الحسنه یعنی بانک مهر ایران و بانک رسالت تسهیلات خود را با سود بالای ۱۵ الی ۱۸ درصدی به متقاضیان ارائه می دهند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران به تازگی با معرفی طرح کالا کارت مهر ایران اقدام به پرداخت تسهیلات ازران قیمت ۴ درصدی تا سقف ۵۰ میلیون تومان بدون نیاز به سپرده گذاری قبلی به مشتریان را در دستور کار شعب خود قرار داده است.

کالا کارت مهرایران یک طرح خرید اقساطی کالا یا دریافت خدمات است که توسط بانک قرض الحسنه مهرایران طراحی شده است.

در این طرح مشتریان بدون نیاز به سپرده گذاری می توانند، با توجه به سهمیه ماهانه شعب، از وام قرض الحسنه برای خرید کالا یا خدمات استفاده نمایند. و پس از پایان اقساط مجددا درخواست وام جدید نمایند.

چه کسانی می توانند کالا کارت دریافت کنند؟

 همه افرادی که قصد خرید کالا یا خدمات دارند می توانند بجای خرید نقدی، از خرید اقساطی بدون سود در این طرح استفاده نمایند. (با توجه به تنوع پذیرندگان طرح)

مهمترین مزیت کالا کارت بانک مهرایران نسبت به طرح های مشابه دیگر:

۱ پرداخت اقساطی وجه کالا بدون افزایش مبلغ

۲ پرداخت تنها ۴ درصد کارمزد

۳ تنوع بسیار بالای پذیرندگان

۴ امکان دریافت مجدد وام پس از پرداخت اقساط

مبلغ کالاکارت مهرایران چقدر است؟

* حداکثر مبلغ در این طرح، ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

تعداد اقساط این وام :

* تعداد اقساط طرح کالا کارت یکی از حالت های ۶ ،۹ ،۱۲ و۱۸ ماهه می باشد.  تعداد پذیرندگان در هر حالت، متفاوت است.

 

نحوه دریافت و استفاده از کالاکارت مهرایران:

۱ مراجعه به هر یک از شعب بانک مهرایران در سراسر کشور و درخواست کالاکارت

۲ تشکیل پرونده تسهیلاتی

۳ دریافت کالاکارت

۴ مراجعه به فروشگاههای طرف قرارداد کالاکارت و خرید کالاهای مورد نیاز ( تقریبا در تمامی شهرستان ها و از اکثر صنوف طرف قرار داد هستن که در هنگام دریافت کالا کارت از هر شعبه می توانید لیست فروشگاههای طرف قرار داد را از همان بانک سوال کنید.

نکات مهم:

۱ در صورت خرید یا عدم خرید کالا و خدمات، اقساط وام یک ماه پس از دریافت کالا کارت آغاز می گردد.

۲ در صورت پرداخت منظم اقساط امکان استفاده مجدد از طرح کالا کارت وجود دارد. البته برای این منظور باید اقساط وام قبلی تمام شده باشد. برای استفاده مجدد از طرح نیاز به تشکیل پرونده جداگانه یا ضامن جدید نیست.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها