کد خبر: 1063339
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
فرمانده انتظامی استان با اشاره به مقام شامخ شهیدان انقلاب اسلامی گفت:شهدا چشم و چراغ ملت هستند و نقش آنان در تامین امنیت امروز جامعه بی بدیل است.

سردار عباسعلی محمدیان در مراسم تجلیل از چند تن از خانواده های شهدا و جانبازان که همزمان با هفته دفاع مقدس در ستاد پلیس البرز برگزار شد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله) که فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست گفت:نیروی انتظامی خود را خدمتگزار مردم می داند و همه ما وارثان خون شهدای عزیز هستیم و باید ادامه دهندگان واقعی راه آن عزیزان باشیم.

وی با اشاره به مقام و جایگاه والای شهدا گفت:همه ما باید شهدا را ناظر وشاهد بر اعمال خود بدانیم و ادامه دهنده راه این بزرگ مردان تاریخ باشیم.

فرمانده انتظامی استان افزود:با مطالعه زندگی نامه شهدا در می یابیم که این افراد با روح بزرگی که داشتند از همه چیز خود در راه اعتلا و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران و دفاع از تمامیت ارضی این آب و خاک گذشتند و نامشان در تاریخ جاودانه شده است.

این مقام ارشد انتظامی گفت:زبان و کلمات از توصیف مقام شهدا قاصر است و این بزرگ مردان تاریخ عمر گرانبهای خود را جهت اعتلای جمهوری اسلامی و عظمت اسلام تقدیم کردند.

وی در پایان اظهار داشت:امروز امنیت و اقتدار ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای گرانقدر است که با گذشت و فداکاری و نثار جان شیرین خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کرده اند و امیدواریم بتوانیم ادامه دهندگان راه شهدا و جانبازان عزیز باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار