کد خبر: 1063193
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: پیشنهاد تمدید مجدد ثبت‌نام وام ودیعه مسکن در کارگروه ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین: پروانه اصلانی با اشاره به پایان مهلت ثبت نام متقاضیان برای دریافت تسیهلات ودیعه مسکن، بیان کرد: مهلت قبلی ثبت مستاجران در سامانه وزارت راه و شهرسازی برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن تا پایان شهریور بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن گفت: با توجه به اتمام مهلت ثبت نام، وزارت راه و شهرسازی پیشنهاد تمدید مجدد زمان ثبت‌نام را به ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا ارائه داد.

مهلت ثبت نام تسیهلات ودیعه مسکن تا آذرماه تمدید می‌شود

مدیرکل د‌فتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی افزود: این پیشنهاد در کارگروه مرتبط ستاد ملی مقابله با کرونا مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد در جلسه آتی این ستاد تمدید مهلت ثبت نام مستاجران در سامانه تسیهلات ودیعه مسکن وزارت راه و شهرسازی تصویب شود.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی امکان ثبت نام تا چه تاریخی را برای مستاجران فراهم می‌کند؟ گفت: بر اساس جزئیات پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی، مهلت تمدید ثبت نام در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن تا آذر ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است.

اصلانی با اشاره به آمار ثبت‌نام مردم در سامانه تسهیلات ودیعه مسکن گفت: بنابر آخرین آمار تاکنون ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام کرده‌اند و بر این اساس حدود ۳۴۰ هزار متقاضی مدارک خود را بارگذاری و ۱۷ هزار نفر تسهیلات ودیعه مسکن را دریافت کرده‌اند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار