کد خبر: 1062949
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۰
دکتر مهر علی باران چشمه سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی طی پیامی به مناسبت فرارسیدن ۳۱ شهریور ماه، سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی ، سرپرست فدراسیون  پیامی را به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برای خانواده بزرگ ورزش اصیل زورخانه ای و پهلوانی صادر کردند .متن پیام به شرح زیر است:

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء و اﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

سلام علیکم.

هفته دفاع مقدس تداوم فرهنگ عاشورا و برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است. مردم ما با درس گرفتن از فرهنگ عاشورا، ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را سرلوحه خود قرار دادند و در طول هشت سال دفاع مقدس، زیباترین جلوه‌های مکتب حسینی را پیش چشم جهانیان جلوه گر کردند.

امروز ورزشکاران ما بخصوص خانواده بزرگ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، پایمردانه از عزت و شرف نظام مقدس اسلامی حراست و دفاع می‌کنند و این دفاع همچنان ادامه دارد. خانواده بزرگ این فدراسیون همیشه قدردان تلاش مردان بی ادعایی که در راه وطن، دلاورانه با دشمنان مبارزه کردند و می‌کنند، هستند.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و دلاور مردی‌های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف کشورمان به ویژه ورزشکاران قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه‌ای (مد ظله العالی) مسئلت می‌نمائیم.
 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار