کد خبر: 1062532
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌ غربی اعلام کرد:
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان ‌غربی گفت: ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی برای مساکن روستایی آذربایجان غربی اختصاص داده شده است.

محمود بدلی با اشاره به سهم تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: با هدف توسعه زیرساخت‌های روستایی، طی امسال در ۱۱۰ روستای آذربایجان‌غربی طرح هادی اجرا و ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بهسازی مساکن روستایی پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم تسهیلات مسکن روستایی در سال جاری ۱۳ هزار واحد هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شد، تصریح کرد: با توجه به توسعه زیرساخت‌های روستایی آذربایجان‌غربی و مبلغ مصوب شده، تاکنون بیش از ۸۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان ‌غربی یادآور شد: در آذربایجان ‌غربی ۲ هزار و ۱۶۰ روستا وجود دارد که مطالعات طرح هادی انجام و جهت اجرا در اختیار دهیاران قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای طرح هادی در استان بیش از ۷۱۸ روستا طرح اجرا شده و برای سال جاری هم نزدیک به ۲۸۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که ۹۷ میلیارد تومان از اعتبارات استانی و ما بقی‌از اعتبارات ملی است.

بدلی از برنامه‌ریزی برای اجرای طرح هادی برای ۱۱۰ روستا در استان خبر داد و گفت: اجرای طرح هادی در ۶۰ روستا نیمه تمام است و طی امسال در ۵۰ روستای جدید این طرح اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر