کد خبر: 1062505
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح جامع ساخت پایانه مرزی رازی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۷ درصد با جدیت تداوم دارد.

ارسلان شکری با اعلام تداوم تسریع در اتمام پروژه های عمرانی پایانه مرزی رازی به عنوان یکی از پایانه های مرزی زمینی مهم کشور و یکی از دروازه های اصلی ورود ایران به اروپا گفت: هم اکنون مرحله دوم فاز دوم این پایانه مرزی با پیشرفت فیزیکی بالغ بر ۷۷ درصد و پیشرفت ریالی نزدیک به ۸۳ درصد در حال اجرا است.

وی افزود: این پایانه مرزی در سه فاز عملیاتی خواهد شد که فاز اول آن شامل محوطه سازی ایست اجباری با محوریت ساماندهی رودخانه قطور ، اجرای پل ارتباطی و زیر سازی و محوطه سازی سایت اجباری بود که این مرحله به اتمام رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: فاز دوم پروژه احداث پایانه مرزی رازی نیز شامل احداث ساختمان‌ های مورد نیاز بهره برداران مستقر در سایت اجباری به همراه محوطه سازی و فاز سوم شامل اجرای زیرساخت های سایت اختیاری برای توسعه و پشتیبانی به منظور ارائه خدمات تکمیلی مرتبط با سایت اجباری می شود که احداث، اجرا و بهره برداری آن توسط سرمایه گذاری بخش خصوصی مدنظر است.

 وی اضافه کرد: هم اکنون عملیات‌های اجرای سفید کاری کف و دیوار، تاسیسات ساختمان، تاسیسات برقی و مکانیکی ساختمان، نمای سرامیک و کامپوزیت پرسلان، اجرای کنار سقف کاذب، عملیات کریدور خروج از کشور و محوطه سازی در پایانه مرزی رازی انجام می‌شود.

 شکری تصریح کرد:  امید است با اتمام کامل پروژه های عمرانی آن شاهد رونق و فعالیت چشمگیر این پایانه مرزی در بحث ترانزیت کالا و مسافر به عنوان یکی از پایانه های مرزی مهم استان و کشورمان باشیم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر