کد خبر: 1062501
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
مستند جدید پرس‌تی‌وی درباره پسا ۱۱ سپتامبر؛
مستند «۱۰ دقیقه» شبکه پرس تی‌وی به ارزیابی روابط آمریکا و مسلمانان پس از ۱۱ سپتامبر می‌پردازد.
به‌گزارش جوان آنلاين به نقل از روابط‌عمومی شبکه پرس تی وی، موضوع این هفته مجموعه مستند «۱۰دقیقه» اختصاص به ارزیابی روابط دولت آمریکا و مسلمانان پس از ۱۱ سپتامبر دارد و ابعاد رفتار ایالات متحده با مسلمانان را پس از این واقعه نقد و بررسی قرار می‌دهد.
این مستند به تهیه‌کنندگی مهدی عرب بر این واقعیت تاریخی تاکید دارد که مسلمانان آمریکا و سراسر جهان یکی از مهم‌ترین قربانیان دولت ایران کشور به بهانه مبارزه با تروریسم پس از ۱۱ سپتامبر هستند.
مستند «۱۰دقیقه» همچنین به این موضوع می‌پردازد که اگرچه آمریکا با اقداماتی مانند سخنرانی اوباما در قاهره در 2009 تلاش کرد میان اسلام و تروریسم مد نظرش مرزبندی کند، ولی کشتار غیرنظامیان توسط پهپادهای آمریکایی در سومالی، یمن، پاکستان و افغانستان و هم‌چنین شکنجه آنان در گوانتانامو، این اقدامات را بر باد داد و موجب سوءاستفاده گروه‌های تکفیری مانند داعش شد که به عضوگیری از جوامع اسلامی بپردازند.
مستند «۱۰ دقیقه» یکشنبه ساعت ۱۴:۲۰ به وقت تهران روی آنتن پرس تی‌وی می‌رود و بازپخش آن ساعت ۰۰:۲۰، ۱۲:۲۰ و ۱۷:۲۰ روز دوشنبه، ساعت ۱۴:۰۰ سه شنبه و ۱۹:۲۰ و ۰۳:۲۰ روز چهارشنبه است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار