کد خبر: 1062035
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج خبر داد:
مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج از اجرای طرح «راهینو» برای استفاده از نوآوری در حل مسائل مختلف خبر داد.

حجت منتظرخراسان اظهار داشت: راهینو، راه جدیدی برای صاحبان کارخانه‌ها، تولیدی‌ها، کارگاه‌ها، کسب‌ و کارهای مختلف است که به دنبال حل نیازهای فناورانه خود می‌باشند و برای پاسخ‌شان نیازمند پشتیبان و سرمایه‌گذاری هستند.

مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج افزوذ: شبکه پاسخ‌دهندگان «راهینو» برای طرح‌های پیشنهادی مسائل «پروپوزال» این واحدهای شغلی راه حل ارائه می‌دهد و شبکه ارزیابی باید برترین راه حل را با همراهی حامیان طرح «راهینو» سرمایه گذاری و پشتیبانی کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پاسخ برتر هریک از پروپوزال‌ها را با مدل تسهیلات، لیزینگ، مشارکت در سود، تسهیلات نمونه اولیه، تضمین خرید سرمایه گذاری و پشتیبانی می‌کنند.

منتظر خراسان ادامه داد: حامیان این طرح شرکت پیشگامان، سازمان بسیج مستضعفین، معاونت علمی ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، شبکه سه سیما و ... می‌باشد.

وی گفت: پلتفرم چالش به نشانی اینترنتی «challesh.ir»بستر ثبت «rfp» می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت: راهینو یک طرح مستمر است که در بازه‌های مختلف و ذیل آن چالش‌ها و رویدادهای مختلف اجرا می‌شود؛ در حال حاضر چالش امنیت غذایی در حال اجراست و بعد از آن یک مسئله دیگر که جزو مسائل اولویت‌دار می‌باشد مطرح خواهد شد، و به عنوان چالش نسبت به ارائه راه حل اقدام خواهد گردید.

مدیر شعبه آذربایجان غربی شرکت پیشگامان خاطرنشان کرد: در استان ما چالش‌های متعددی وجود دارد که از جمله آنها بازار سیب، دریاچه ارومیه، تغییر زیست بوم کشاورزی به صنعتی و ... است، پس طبق رسالتی که شرکت بر عهده دارد، با تجمیع ظرفیت نخبگان صاحب نظر به آنها پرداخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای چالش امنیت غذایی فرآیند اخذ پیشنهادات آغاز شده است و تا پایان شهریور ادامه دارد، گفت: سپس فرآیند داوری تا 9 مهر انجام شده و اعلام برندگان نیز در 14 مهر انجام خواهد گرفت.

منتظر خراسان خاطرنشان کرد: به دلیل نوپا بودن شعبه آذربایجان غربی و عدم شناخت عمومی، ما منتظر مراجعه فناوران استان نبوده ایم، به صورت میدانی به شرکت‌ها مراجعه کرده و مشکلاتی که در راستای تجاری سازی محصولات دانش بنیان دارند بررسی کرده‌ایم، تا امروز به 5 شرکت دانش بنیان مراجعه کرده ایم که در مورد سه شرکت، برخی از مسائل آنها که در حیطه فعالیت شرکت است، در دست پیگیری برای حل است.

وی گفت: برای مشارکت کنندگان در چالش‌ها جوایز ارزشمندی در نظر گرفته می‌شود، که با توجه به چالش و همچنین نوع راه حل متفاوت است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر