کد خبر: 1061597
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده  در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تکریم و تجلیل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان، افزود: باید توجه داشت که در شرایط حساس کنونی که دشمنان انواع هجمه‌های سنگین فرهنگی علیه کشورمان شروع کرده‌اند، تکریم پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برای مقابله با این حمله‌ها بیش از پیش ضروری است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند»، اظهار داشت: وظیفه ما عمل به فرامین بنیانگذار انقلاب اسلامی است و در همین راستا ۳۱ شهریورماه نخستین روز از هفته دفاع مقدس به تکریم و تجلیل از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سراسر آذربایجان‌شرقی اختصاص یافته است.

سردار عباسقلی‌زاده ادامه داد: در آن روز پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در محل مصلای امام خمینی (ره) تبریز گردهم می‌آیند و رئیس جمهوری اسلامی ایران به طور ارتباط تصویری در این مراسم به صورت سراسری سخنرانی خواهد کرد.

به گفته وی در این گردهمایی که با حضور پیشکسوتان تمامی نیروهای مسلح، جهاد سازندگی و بسیج برگزار خواهد شد، تدابیر لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر