کد خبر: 1061567
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
سرپرست شهرداری کرج خبر داد
سرپرست شهرداری کرج در جلسه هماهنگی اربعین حسینی از اعزام نیروی خدمات شهری از کرج به کربلا خبر داد.

مصطفی سعیدی سیرائی در جلسه هماهنگی اربعین حسینی و گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد دفاع مقدس از مدیران مناطق و سازمان‌ها خواست برای فضاسازی شهر برنامه‌ریزی کنند.

وی بابیان اینکه در طراحی و اکران بنرهای مناسبتی توسط سازمان زیباسازی و امور ارتباطات شهرداری کرج، تقارن هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در نظر گرفته شود، گفت: ترویج و نهادینه کردن این دو مناسبت بین مردم به‌ویژه نسل‌های جوان و نوجوان ضروری است.

سرپرست شهرداری کرج با اشاره به اینکه هر دو موضوع مهم بوده و نباید مورد غفلت قرار بگیرند، افزود: طراحی و اکران بنرهای تلفیقی با دو موضوع اربعین و دفاع مقدس می‌تواند در انتقال مفاهیم به نسل‌های آینده کمک شایانی کند.

سعیدی سیرائی از اعزام کاروان نیروهای خدمات شهری به کشور عراق خبر داد و گفت: شهرداری کرج در آستانه اربعین حسینی (ع) تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی و همچنین برپایی موکب در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اعزام ۹ نفر از نیروهای خدمات شهری شهرداری کرج به کربلا، گفت: فرصت پیش‌آمده سعادتی است تا با خدمت‌رسانی به زائران حسینی ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را ابراز کنیم.

سرپرست شهرداری کرج بابیان اینکه پذیرش مسئولیت خدمت‌رسانی به زائرین کربلا وظیفه‌ای خطیر است و باید تمهیدات لازم برای جذب مشارکت، اسکان و تغذیه زائران پیش‌بینی شود، گفت: نیروهای خدوم و ایثارگر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این حرکت عظیم نقش مؤثری دارند.

سعیدی سیرائی از مدیران شهری خواست با انجام هماهنگی و تمهیدات لازم نسبت به تأمین موکب‌های شهرداری کرج در عراق اقدامات لازم را انجام دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار