کد خبر: 1058989
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
استاندار لرستان:
خادمی، گفت: مراکز درمانی لرستان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی ندارند ولی اگر روند صعودی شیوع ویروس کرونا ادامه داشته باشد ارائه خدمات به بیماران سخت تر می شود.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز(25مرداد)، در حاشیه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا اظهارداشت: شیوع ویروس کرونا در استان شرایط صعودی را طی می کند و اگر شرایط همچنان پی برود ارائه خدمات به بیماران سخت‌تر می شود.

استاندار لرستان با اشاره به تعطیلات پیش رو در کشور، افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، دستگاه‌های اجرایی استان تجهیزات و امکانات مورد نیاز را برای مهار بیماری فراهم کرده اند.

وی با بیان ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان لرستان، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی استان نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از ورود خودروها با پلاک غیر بومی به استان جلوگیری می‌کند.

خادمی با اشاره به تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و بانک ها در استان، بیان داشت: مراکز درمانی و دستگاه‌های خدمات رسان به فعالیت خود ادامه می دهند.

 وی یادآور شد: در حال حاضردر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به لحاظ تجهیزات، دارو و تخت مشکلی وجود ندارد.

استاندار لرستان بر ضرورت همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل ویروس کرونا تأکید کرد و گفت: پرهیز از حضور در تجمعات و استفاده از ماسک، عمل به مصوبات ستاد کرونا برای کنترل و جلوگیری از حرکت به سمت شرایط سخت تر ضروری است.  

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار