کد خبر: 1058843
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پایگاه امداد هوایی ارسباران برای حفاظت از میراث ملی و جهت ثبت جهانی جنگل های منطقه ایجاد می‌شود.

محمدرضا پورمحمدی  در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگ و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان کلیبر با اشاره به اینکه امدادرسانی در جنگل های ارسباران به صورت کافی برخوردار نبوده، اظهار کرد: امدادرسانی را باید بتوانیم به موقع انجام دهیم و این اساس ضرورت ایجاد پایگاه حریم هوایی در جنگل‌های ارسباران بیشتر جلوه گر می شود.
وی همچنین با اشاره به اینکه برای بازسازی مناطق سیل زده مصوبات مناسبی داشتیم و در آینده نیز تلاش می‌کنیم رونق اقتصادی در منطقه ایجاد شود، گفت: بازگشایی پایانه گمرک پدافند در وزارت کشور تصویب شده که برای رونق اقتصادی منطقه بسیار موثر خواهد بود.
پورمحمدی ادامه داد: قابلیت دامپروری و کشاورزی خوبی هم در منطقه وجود دارد که باید توجه بیشتری شود تا اشتغال و اقتصاد و منطقه بیش از پیش توسعه یابد.
استاندار آذربایجان‌شرقی اضافه کرد: توسعه در همه ابعاد و در همه نقاط استان باید اتفاق بیفتد است.
خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون اصل نود مجلس نیز در این جلسه اظهار کرد: آماده هستیم مشکلات مناطق محروم را برطرف کنیم و در شهرستان کلیبر نیز پیگیر رفع مشکلات این منطقه هستیم تا محرومیت زدایی در این شهرستان محقق شود.
نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند نیز در این جلسه گفت: همه امید مردم منطقه به محصولات زراعی و باغ ها بود که با سیل یک جا همه را باختند.
خاتمی با بیان اینکه قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی بسیار گران است، گفت: باغداران و دامداران در آستانه استفاده و منتفع شدن از تلاش خود در اثر سیل خسارت زیادی متقبل شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر