کد خبر: 1058839
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
سرپرست شهرداری تبریز، در پیامی، با محکومیت ترور شهردار کربلای معلی، این ضایعه را به مدیریت و شهروندان این شهر تسلیت گفت.

مظفر سلیمانی در این پیام، خاطرنشان کرده‌است: خبر شهادت برادر عزیزمان «مهندس عبیر سلیم» شهردار توانمند کربلای معلی و خادم آستان حسینی(ع)، باعث تاسف و دریغ شد.
وی با اشاره به اینکه خواهرخواندگی کربلای معلی و تبریز، از مهم‌ترین جلوه اشتراکات تاریخی و مذهبی دو شهر است، متذکر شده است: شهرداری تبریز و مردم متدین این شهر، ضمن محکومیت ترور روز گذشته، مراتب مودت و همدردی خود را با ملت  مردم عراق و شهروندان کربلای معلی اعلام می‌کنند.
وی تاکید کرده‌است: ترور شهردار کربلای معلی، در حین انجام وظیفه و در نخستین روز ماه محرم، نشان‌دهنده طراحی هدفمند عاملان ترور است، اما بی‌شک گروه‌های تروریستی، با این قبیل اقدامات موحش، نخواهند توانست شان و شوکت عتبات عالیات را در ایام عزاداری ماه‌های محرم و صفر، زیر سوال برند.
 مهندس عبیر سلیم شهردار کربلا به همراه دو تن از کارمندان شهرداری، روز گذشته، در حالی‌که در حال بازدید از طرح‌های خدماتی سطح شهر بود، توسط افراد ناشناس، مورد اصابت سه گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر