کد خبر: 1057531
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:
حجت الاسلام حیات الغیب از شورای هماهنگی تبلیغات به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و گفت: احیای ارزش ها و پاسداری از انقلاب وظیفه این شورا است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام سیدلطف الله حیات الغیب، ظهر امروز، در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از این شورا به عنوان یک نهاد انقلابی یاد کرد و گفت: این شورا طی ۴۰ سال از حیات خود نقش بی بدیلی در حمایت و تبیین اهداف نظام داشته است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: این مجموعه یکی از نهادهای ارزشمندی است که از دوران امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۹ تأسیس شد

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به نقش شورای هماهنگی در مناسبت های مختلف افزود: این شورا بر اساس نیاز واقعی کشور و با هدف احیای ارزش های انقلابی و مشارکت مردم در مناسبت های ملی و مذهبی راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت های مختلف با حضور مردم همیشه در صحنه از انقلاب اسلامی پاسداری کرده است.

حجت الاسلام حیات الغیب سیاسی نبودن را از ویژگی های مهم و بارز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد و اظهارداشت: اعضای این شورا هیچ گونه وابستگی جناحی، حزبی، نهادی و یا ارگانی ندارند و همواره مستقل فعالیت می‌کنند.

وی عنوان داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انجام رسالت ها و وظایف خود ضمن نمایش اتحاد و همبستگی ملت ایران در زمان های مختلف، موجب حفظ و افزایش وحدت و انسجام ملی، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت وجهه ملی و بین المللی کشور بوده است.

حجت الاسلام حیات الغیب در ادامه نشر معارف اسلامی و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی را از دیگر اهداف مهم شورا عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین وظیفه این شورا هماهنگی و انسجام ‌بخشی به فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام است. 

وی با اشاره به حضور و نقش مردم در برگزاری برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت و اقدام بدون حضور مردم و نقش آفرینی آنها در هر مجموعه ای بی نتیجه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار