کد خبر: 1057404
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
مدیرکل زندان‌های استان البرز:
مدیرکل زندان‌های استان البرز از تزریق واکسن کرونا به کلیه زندانیان زندان‌های استان خبر داد و گفت: این امر طی فرآیند چند روزه صورت گرفت و تمامی کارکنان، پرسنل وظیفه زندان‌های کرج و فردیس در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند.

اسماعیل جمیاری در جمع اصحاب رسانه که در بستر فضای مجازی برگزار شد، با بیان اینکه توجه به بهداشت و سلامت زندانیان به عنوان اولویت سازمانی مطرح است، گفت: صرفنظر از نوع جرم و میزان مجازات، زندانیان به عنوان شهروندان جامعه محسوب و با آنان بر اساس کرامت انسانی و رأفت اسلامی برخورد می‌شود.

مدیر کل زندان‌های استان البرز موضوع بهداشت و سلامت زندانیان را مهم و با قدردانی از تعامل خوب مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: خوشبختانه با همکاری و همراهی مسؤولین دانشگاه و طی یک فرایند چند روزه تمامی کارکنان، پرسنل وظیفه و زندانیان زندان‌های کرج و فردیس در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

جمیاری در ادامه افزود: همکاران سختکوش و پرتلاش ما در زندان‌های البرز با تمام توان خود برای تحقق اهداف و رسالت سازمانی که همان بازپروری، بازسازی شخصیت و باز اجتماعی شدن زندانیان است، از هیچ کوششی دریغ نکرده و در تلاش هستیم تا زندان‌ها را به معنای واقعی کلمه به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل کنیم.

مدیرکل زندان‌های استان البرز ارائه خدمات حمایتی به زندانیان و خانواده‌های آنان را ضروری دانست و ادامه داد: از جمله خدمات حمایتی از زندانیان رسیدگی به بهداشت و سلامت آنان می‌باشد که در همین راستا بخش‌های بهداری در طول شبانه روز فعال بوده و با برنامه ریزی‌های انجام گرفته از ورود و یا شیوع ویروس کرونا به پوسته‌های درونی زندان ها جلوگیری شده است.

جمیاری با قدردانی از تعامل و همراهی مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان در انجام تست‌های کرونا از همه جدیدالور‌دها و نیز واکسینه نمودن زندانیان این اقدامات را در جهت توسعه سلامت مفید دانست و اظهار امیدواری کرد تا با اقدامات مستمر پیشگیرانه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا بیش از پیش در سلامت آحاد مختلف جامعه بویژه زندانیان شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار