کد خبر: 1057011
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
شهردارکلانشهرکرج خبرداد
شهردارکلانشهرکرج در مراسم افتتاح بوستان بین فازی «گفتگو» واقع در بلوار ارم که با حضور اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: این پارک چهارمین پارک بین فازی است که در این منطقه احداث‌شده است.

علی کمالی زاده با اشاره به اینکه مدیریت شهری شهرداری کرج با حمایت شورای دوره پنجم توانسته گام‌های مطلوبی در خصوص اقدامات زیست‌محیطی بردارد، افزود: راه‌اندازی پروژه قطاری شهری یکی از اقداماتی است که در خصوص نگهداشت محیط ‌زیست شهر انجام‌شده و تا چند روز آینده تست گرم خود را آغاز خواهد کرد.

وی با تأکید بار اینکه اولویت راه‌اندازی مترو برای حمل‌ونقل عمومی است، گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از طریق منابع داخلی و دولتی وارد متروی کرج شده تا شهروندان از این پروژه پاک و ایمن بهره‌مند شوند.

کمالی زاده بابیان اینکه آسفالت پروژه بزرگراه شمالی چندین کیلومتر انجام‌شده است، گفت: در حال حاضر باهمت مسئولان توانسته‌ایم این پروژه را از پیشرفت ۳۰ درصدی به حدود  ۷۰ درصدی برسانیم.

وی همچنین به پروژه کنارگذر مهرشهر اشاره کرد و گفت: با تلاش مدیریت شهری و حمایت شورای دوره پنجم شورای شهر توانسته‌ایم با تملکات موجود در این پروژه روزانه یک درصد پیشرفت داشته باشیم.

شهردار کرج به مشکلات عدیده اقتصادی مدیریت شهری در این دوره اشاره کرد و گفت: باوجود بسیاری از مشکلات توانسته‌ایم اقدامات مطلوبی در خصوص فعالیت‌های عمرانی و زیست‌محیطی و ... برداریم و با افتتاح آن‌ها رضایت شهروندان را کسب کنیم.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در مراسم افتتاح بوستان ۱/۲ هکتاری گفتگو، گفت: این بوستان چهارمین بوستان بین فازی مهرشهر است که در اختیار شهروندان قرارگرفته ست. 

وی بابیان اینکه ضرورت و توسعه فضای سبز در دوره پنجم شورای شهر بسیار موردتوجه قرارگرفته است، گفت: رسیدن به شاخص‌های مطلوب شهر درزمینهٔ فضای سبز و محیط‌زیست با حمایت شورای دوره پنجم و تلاش مدیریت شهری به نتیجه رسیده است. 

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج هزار هکتار جنگل‌کاری در مدت چهار سال، ۸۵ هکتار افزایش وسعت فضای سبز پارکی در سطح شهر با افتتاح ۲۰ پارک را از اقدامات انجام‌شده در این دوره برشمرد.

بضاعتی پور گفت: تم پارک گفتگو با رویکرد ورزشی و به‌منظور استفاده بیشتر شهروندان به‌صورت تخصصی از پارک‌ها احداث‌شده است.

وی به توجه مدیریت شهری به تم پارک‌ها اشاره کرد و گفت: پارک بانوان، ایران کوچک، روشن‌دلان و پارک حیات‌وحش و محیط بان از تم پارک‌هایی است که در این مدت به بهره‌برداری رسیده است.

گفتنی است؛ پارک گفتگو با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در بلوار ارم (منطقه چهار شهرداری کرج) واقع شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار