کد خبر: 1056614
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

آنچه نیاز است که در کابینه دولت آیت‌الله رئیسی به آن توجه شود، هماهنگی در تیم اقتصادی است، زیرا او نمی‌تواند افراد مختلف را از جا‌های متعدد آورده و کنار یکدیگر بنشاند.
احمد راستینه، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، درباره شاخصه‌های کابینه آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور منتخب اظهار داشت: به عنوان نمایندگان مردم در مجلس توقعاتی مانند آن‌ها از کابینه آیت‌الله رئیسی در دولت سیزدهم داریم و توقعی از نظر شخص خودمان نداریم.
وی افزود: امروز حرف مردم گرانی، افسارگسیختگی تورم در کشور، عدم مدیریت در عرصه مسکن، افزایش سرسام‌آور مصالح ساختمانی، افزایش اجاره‌بها در جابه‌جایی‌ها، عدم تمرکز دولت در حمایت‌های جدی از بخش اشتغال و تولید خودرو، رهاشدگی تولیدکنندگان در صادرات کالاهای‌شان و عدم وجود نظامنامه مشخص در حمایت از صادرات است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس عنوان کرد: در خیلی از کشور‌ها تعرفه‌های صادراتی امکان حضور کالای ایرانی را در صادرات به آنجا فراهم نمی‌کند و دولت هیچ برنامه مشخصی برای هدایت بازار‌های هدف برای صادرات در دستور کار ندارد.
راستینه با بیان اینکه متأسفانه امروز در شرایط سخت و عدم ایفای وظایف دولت دوازدهم قرار داریم، افزود: ناهماهنگی در دولت‌های یازدهم و دوازدهم آسیب‌های بزرگ و جبران‌ناپذیری را به کشور وارد کرد. آنچه نیاز است که در کابینه دولت آیت‌الله رئیسی به آن توجه شود هماهنگی در تیم اقتصادی است، زیرا او نمی‌تواند افراد مختلف را از جا‌های متعدد آورده و کنار یکدیگر بنشاند و حتماً باید یک تیم اقتصادی کاملاً هماهنگ را انتخاب کند.
وی تأکید کرد: انتظارمان به عنوان نماینده مجلس آن است که مدیران دولت آیت‌الله رئیسی اعم از وزرا، استانداران و... از بین نیرو‌های جوان حزب‌اللهی و تحولگرا با روحیه جهادی و کار شبانه‌روزی باشد و در همین راستا باید مدیرانی متخصص با توانمندی نسبت به آن حوزه روی کار بیایند.
راستینه اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی به هیچ وجه نباید تسلیم سهم‌خواهی‌ها و زیاده‌خواهی‌های جریان احزاب و گروه‌های سیاسی شود. آقای رئیسی فقط و فقط مدیون ملتی است که به او اعتماد کرده و انتظار آن است که آیت‌الله رئیسی کابینه‌اش را فارغ از سهم‌خواهی‌ها ببندد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار