کد خبر: 1056613
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰

بی‌بی‌سی فارسی که ظاهراً از آرام شدن اوضاع در خوزستان به‌شدت عصبانی است، در گزارش خود نوشت: آقای شکارچی (سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح) در مورد حضور عناصر خارجی شواهدی ندارد و منبع اطلاعات خود را ذکر نکرده است!
به گزارش خبرگزاری آنا، بی‌بی‌سی فارسی که طی هفته گذشته به همراه دیگر رسانه‌های معاند با استفاده از انواع و اقسام تصاویر مستند و غیرمستند تمام تلاش خود را برای تفرقه‌افکنی و بحران‌آفرینی در خوزستان به کار بسته، دیروز در واکنش به پیام تسلیت سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت شهادت شهید ضرغام پرست، از او خواسته شواهد و منبع اطلاعات خود را ارائه کند!
وب‌سایت بی‌بی‌سی فارسی که ظاهراً از آرام شدن اوضاع در خوزستان به‌شدت عصبانی است، در گزارشی با اشاره به دخیل دانستن مزدوران وابسته به امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و سعودی در ناآرامی‌های اخیر خوزستان از سوی سردار شکارچی، نوشت: آقای شکارچی در مورد حضور عناصر خارجی شواهدی ندارد و منبع اطلاعات خود را ذکر نکرده است!
رسانه دربار ملکه انگلیس در گزارش خود در حالی دم از لزوم ارائه مستندات و ذکر منبع اطلاعات زده که اولاً بدون هیچ سند و مدرکی مدعی شده تاکنون دستِ‌کم هشت نفر در این ناآرامی‌ها کشته شده‌اند، دوم اینکه ظاهراً بی‌بی‌سی نمی‌داند سخنگوی بالاترین رده نیرو‌های مسلح در کشور خود منبع خبر و اطلاعات است و سؤال از او در خصوص منبع اطلاعات، نشان از ناشیگری یا عصبانیت نویسنده گزارش دارد! سوم اینکه ظاهراً بی‌بی‌سی حجم گسترده گزارش‌های راست و دروغ آمیخته با تصاویر آرشیوی چند سال قبل در کشور‌های عرب‌زبان همسایه ایران از سوی خود و دیگر رسانه‌های غربی، عبری و عربی به علاوه اظهار نظر‌های مقامات رسمی امریکایی و... در راستای تشویش اذهان و کشته‌سازی را مصداق دخالت نمی‌داند.
در همین راستا مروری بر گزارش‌های مفصل این شبکه و دیگر رسانه‌های غربی در ایام انتخابات اخیر ریاست جمهوری ایالات‌متحده مبنی بر دخالت ایران، روسیه و چین در فرآیند این انتخابات که بدون هیچ مستندی و تنها مبتنی بر گزاره‌هایی موهوم منتشر شد، خالی از لطف نیست. چهارم اینکه آیا نویسنده گزارش بی‌بی‌سی آنقدر عصبانی بوده که حتی نتوانسته حدس بزند ممکن است بازداشتی‌های مرتبط با تروریست‌های الاحوازیه از روابط خود با سرویس‌های اطلاعاتی خارجی سخنی گفته باشند؟!
خلاصه اینکه گرچه اعتراضات بحق مردم خوزستان که با دخالت عناصر خارجی و خباثت این رسانه‌ها به ناآرامی کشیده شده بود با پیگیری‌های انجام‌شده فروکش کرده است، اما ظاهراً فضای آرام خوزستان در قاب این رسانه‌ها همچنان متشنج است و روزبه‌روز بر آمار کشته‌ها افزوده می‌شود! تا شاید بتوانند فاکتور‌های ارسالی به دربار سعودی را نقد کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار