کد خبر: 1056536
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: استفاده از ظرفیت معادن در توسعه زیربنایی استان مورد توجه بوده و ادامه دارد.

حبیب امین‌زاده در جمع خبرنگاران افزود: بهره‌مندی از حقوق دولتی مرتبط با معادن در مسیر بهسازی و ایجاد راه‌های روستایی مجاور معادن ادامه دارد.

وی گفت: طی روزهای گذشته عملیات اجرایی بهسازی مسیرهای روستایی در شهرستان های سراب و بناب به ارزش یکصد و بیست میلیارد ریال به اتمام رسید.

وی اضافه کرد: در این ارتباط جاده دسترسی دو روستا در شهرستان سراب به طول ۵.۵ کیلومتر و مسیر سه روستا در شهرستان بناب به طول ۷.۵ کیلومتر بهسازی و تعمیر شد.

امین‌زاده با اشاره به بخشی از اقدامات مشارکتی سازمان صمت و اجرای طرح‌های عمرانی از محل یک درصد اعتبارات حقوق دولتی اظهار کرد: تردد خودروهای سنگین معدنکاران از مسیرهای در مسیرهای روستایی با عمر بیش از ۲۰ سال، باعث تخریب این مسیرها می‌شود که سازمان صمت بر اساس وظیفه ذاتی خود اضافه کرد از محل حقوق دولتی پرداختی از سوی معادن اقدام به بهسازی آنها می کند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی ابراز امیدواری کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده و در صورت تخصیص به موقع اعتبارات پیش بینی شده، عملیات اجرایی، تعمیر و بهسازی مسیرهای روستایی استان به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال انجام شود.

 امین زاده گفت: سال گذشته نیز مسیرهای روستایی مرتبط با معادن در برخی از شهرستان های استان تعمیر و عملیات بهسازی آنها انجام شده بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر