کد خبر: 1056341
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان ‌غربی اعلام کرد:
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی از آزادی تعداد 86 نفر زندانی زندان مرکزی ارومیه در شامگاه روز دوشنبه 28 تیر به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

ناصر عتباتی در حاشیه بازدید عصرگاهی از زندان مرکزی ارومیه در مراسم آزادی این مددجویان اظهار داشت: این آزادی از برکات اعیاد بزرگ مسلمانان قربان و غدیر هست که خداوند متعال به خانواده این مددجویان عیدی عطا فرموده است.

وی خطاب به مددجویان ضمن تبریک آزادیشان گفت: تلاش کنید دیگر راهتان به طرف زندان نیفتد چرا که اینبار به علت تکرار جرم از ارفاقات قانونی برخوردار نخواهید شد.

دادستان عمومی و انقلاب ارومیه هم در این مراسم اظهار داشت: باید یک نگاه انسانی واخلاقی به مقوله زندان وزندابانی داشته باشیم که به حمد الله در نظام اسلامی این تفکر و نگاه وجود دارد و این از ارزش والای مقررات اسلامی هست.

مجیدی ادامه داد:  این آزادی خود را که مقارن با اعیاد ولایت، قربان و غدیر شده قدر بدانید و فکر خلاف را هم از ذهن خود بیرون کنید و در کنار خانواده خود با آرامش زندگی کنید.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: اکنون دوری از خانواده آسیب‌های زیادی دارد غیرت اسلامی هم ایجاب می‌کند در کنار خانواده خود بمانید.

مدیرکل زندانهای استان هم در این مراسم مطالبی را فراخور مراسم بیان و از زحمات دکتر عتباتی در همراهی اداره کل زندان‌ها تقدیر به عمل آورد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم آزادی ۸۶ نفر زندانی توسط دکتر عتباتی وسایرمسولین حاضر به ایشان اعطا واین مددجویان در شامگاه روز دوشنبه ۲۸ تیر در جمع خانواده خویش حاضر شدند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر