کد خبر: 1056339
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳
در راستای فراهم‌سازی امنیت تردد در شبکه راه های استان انجام شد:
شیوخی گفت: محور ارومیه – تبریز (شهید کلانتری) با نصب ۸۰ کیلومتر گاردریل ایمنی سازی شد.

بابک شیوخی با بیان اینکه محور ارومیه – تبریز یکی از پرترددترین محورهای استان آذربایجان غربی جزو راههای شریانی محسوب می شود، گفت : بهسازی تجهیزات ایمنی و نصب گاردیل محور مذکور بطول 80 کیلومتر با هدف فراهم‌سازی امنیت تردد در شبکه راههای استان انجام شد

رئیس اداره ایمنی ترافیک و حریم راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود: تجهیز و بازسازی تجهیزات ایمنی و گاردیل محور ارومیه – تبریز بطول 20 کیلومتر در چهار لاین با اعتبار 13 میلیارد ریال انجام یافت.

شیوخی  اظهار کرد: طی سال گذشته مجموع ترددهای وسائط نقلیه در محور تبریز به سمت ارومیه یک میلیون و 123 هزار و در مسیر ارومیه به سمت تبریز یک میلیون 318 هزار بوده است.

شیوخی گفت: آذربایجان غربی یکی از استانهای مرزی کشور به شمار می رود که به دلیل وضعیت جغرافیایی آن، حمل و نقل در این استان از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار است و همین امر افزایش ضریب ایمنی ترددهای جاده ای را دوچندان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر اینکه در ایام تابستان، تعداد زیادی از شهروندان آذربایجان غربی برای بازدید مناطق دیدنی، تاریخی و گردشگری دیگر مناطق به استانهای دیگر کشور مسافرت می کنند، تعداد زیادی از هموطنان نیز برای بازدید از آذربایجان غربی میهمان مردم این استان خواهند بود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر