کد خبر: 1055175
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج عنوان کرد
رئیس مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج از برگزاری پنجمین رویداد شتاب با عنوان نقش انرژی‌های نو و تجدید پذیر در زیست پذیر کردن شهرها خبر داد.

علی‌اکبر میر وکیلی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد شتاب با عنوان نقش انرژی‌های نو و تجدید پذیر در زیست پذیر کردن شهرها به میزبانی مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج، هدف از برگزاری این رویدادها را کشف استعدادهای برتر، پرورش خلاقیت‌ها و تلاش برای خلق ثروت و توسعه اشتغال، کارآفرینی و تولید محصولات دانش‌بنیان دانست.

وی اضافه کرد: برگزاری استارت آپ ها فرصتی مناسب برای تمامی فعالان این عرصه و علاقه‌مندان است تا ضمن آشنایی با ماهیت این رویدادها با حوزه کارآفرینی، ایده پردازی، ارائه مدل کسب‌وکار ، تجربه و مهارت لازم را کسب نمایند.

در ادامه باقری فراهانی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز در خصوص برگزاری این رویدادها عنوان کرد: برقراری ارتباط بین صاحبان ایده و سرمایه‌گذار برای تحقق تولید دانش‌بنیان و خلق ثروت و رفع معضلات و چالش‌های مدیریت شهری از مهم‌ترین اهداف برگزاری این‌گونه رویدادها است.

گفتنی است در این دوره ۱۲ تیم با محوریت انرژی‌های نو به مدت چهار ساعت باهم به رقابت پرداختند که پس از داوری سه ایده برتر انتخاب و موردتقدیر قرار گرفتند که در این میان تیم اول با همکاری دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج با عنوان ابر خازن نوین و تیم دوم لامپ هایر smd موفق شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار