کد خبر: 1054903
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۳
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:
رزمایش آموزشی دفاع از مقر ادارات و اماکن حساس دولتی با حضور نیروهای بسیجی در شرکت گاز استان اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار جوان انلاین اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، در این رزمایش آموزشی که با حضور مدیرعامل شرکت برپا گردید، به صورت کارگاهی استفاده صحیح از برخی تجهیزات دفاعی و امنیتی مورد نیاز در ادارات، به حدود 70 نفر از نیروهای بسیجی و حراست آموزش داده شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، ضمن تشکر از پایگاه مقاومت بسیج شرکت و سایر همکاران به جهت برگزاری این رزمایش آموزشی، گفت: حضور پرشور و به موقع نیروهای بسیجی به عنوان مدافعان اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر عرصه ای موجب تسریع در انجام امور و رفع آن مشکلات گردیده است.

مهندس علوی، هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء سطح توان خودحفاظتی و آمادگی کارکنان در ادارات برای مواجه با تهدیدات احتمالی عنوان کرد و افزود: توجه به اینکه هر مجموعه و سازمان وظیفه حفاظت و دفاع از اماکن خود جهت جلوگیری از توقف خدمت رسانی به مردم را دارد، برگزاری این گونه رزمایش ها بمنظور پیشگیری و آمادگی نیروها برای مدیریت و مقابله با تهدیدات احتمالی بسیار ضروری است.

در ادامه حسینی مهر فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان، ضمن قدردانی از حضور پرشور و با شکوه نیروهای بسیجی و همکاران حراست، گفت: بسیجیان حاضر در این رزمایش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ضمن آموزش و به روز رسانی اطلاعات و مهارت‌های رزمی و دفاعی خود، با مبانی مقابله با جنگ های نوین و… نیز آشنا شدند.

لازم به ذکر است، در این رزمایش آمادگی نیروهای بسیجی جهت خنثی نمودن و یا کاهش تاثیرات اقدامات تخریبی دشمن و ممانعت از دستیابی و ایجاد خسارت به مجموعه های صنعتی،ایستگاه های گازرسانی و... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

براساس این گزارش، رزمایش یادشده به مدت چهار ساعت طبق برنامه انجام و با موفقیت به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یافته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر