کد خبر: 1054190
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به استعداد جوانان در رشته های ورزشی اشاره کرد و گفت: باید توانایی ارتقای علم کشتی را تقویت و کشتی را در استان به جایگاه واقعی خود برسانیم.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(12تیر)، در دیدار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اظهارداشت: لرستان دارای ظرفیت های بی‌شماری در حوزه ورزشی بین قشر جوانان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با یادآوری به اینکه استان لرستان در دهه ۷۰، ورزشکاران افتخار آفرینی در رشته کشتی به جامعه معرفی کرده است، گفت: اکنون نیز باید کشتی این استان را به جایگاه واقعی خود رساند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه باید استعداد جوانان در حوزه ورزشی شکوفا شود، افزود: باید زمینه رشد و پیشرفت جوانان فراهم شود.

وی با تأکید بر اینکه ورزشکاران نباید یکدیگر را تضعیف کنند، گفت: از طرفی باید توانایی ارتقای علم کشتی را تقویت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه اختلافات درونی ما را از مسیر اصلی دور می‌کند، تصریح کرد: درخشش ورزشکاران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی با اتحاد و همدلی و دوری از اختلاف امکان‌پذیر است

وی با اشاره به توطئه های دشمن که به دنبال این هستند هویت ملی را کمرنگ جلوه بدهند، گفت: ورزش دنباله راه شهیدانی مانند سردار قاسم سلیمانی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: پس از انقلاب، ورزش ایران در سطح جهان و المپیک جایگاه بهتری پیدا کرد و اکنون نیز ظرفیت بسیاری وجود دارد و می‌توانیم بهتر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی عنوان داشت: انرژی مثبت جوانان ورزشکار اراده‌های ما را مصمم می‌کند و هرگاه آرامش بر ورزش حاکم باشد و مدیران خودشان را وقف ورزش کنند نتیجه مثبت را مشاهده می‌کنیم.

برچسب ها: ورزش ، لرستانا ، جوانان
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار