کد خبر: 1054189
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
استاندار لرستان:
خادمی، با اشاره به شیوع پیک پنجم کرونا و قرار گرفتن مرکز استان و شهرستان پلدختر در وضعیت قرمز، گفت: از امروز محدودیت های جدید کرونایی اعمال می شود.

به گزارش جوان از لرستان، سید موسی خادمی، امروز(12تیر)، در جلسه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا با اشاره به شیوع موج جدیدی از ویروس کرونا در سطح کشور، اظهارداشت: متأسفانه حدود ۶ الی ۷ استان در سطح کشور دارای شهرهای قرمز هستند.

استاندار لرستان با بیان اینکه شهرهای خرم‌آباد و پلدختر نیز در وضعیت قرمز کرونایی هستند، افزود:  اعلام وضعیت قرمز به معنای آن است که دستگاه‌های اجرایی و مردم باید مراقبت‌های خود را تشدید کنند.

وی ادامه داد: از امروز تمام محدودیت‌های مرتبط با شهرهای قرمز را در این دو شهر اعمال می شود تا هفته‌های آینده در پیک خطرناک قرار نگیریم.

خادمی با اشاره به اینکه شهرستان هایی که نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، وضعیت مطلوبی ندارند، گفت: در این شهرستان ها نیز باید محدودیت‌های کرونایی اعمال شود تا از تغییر وضعیت آنها از نارنجی به قرمز جلوگیری شود.

وی ادامه داد: محدودیت‌های مربوط به حضور کارکنان دستگاه‌های اجرایی، محدودیت‌های مربوط به تردد، اصناف و برگزاری مجالس ترحیم و جشن‌‌‌های ازدواج، محدودیت‌های مربوط به مجالس فرهنگی، مذهبی و تورهای گردشگری از امروز اعمال و برقرار خواهند شد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه اکثر افراد بالای ۷۰ سال در استان واکسینه شده‌اند، گفت: به دلیل ناشناخته بودن ماهیت ویروس همچنان طر ریسک‌پذیری وجود دارد و رعایت پروتکل های بهداشتی ضروری است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار