کد خبر: 1052375
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
معاون استاندار لرستان:
ثمینی گفت: یک هزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در لرستان آراء مردم را جمع اوری می کنند.

محمود ثمینی، معاون استاندار لرستان به خبرنگار جوان از لرستان، گفت: برای کم کردن خطر شیوع ویروس کرونا در شعب اخذ رأی استان تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

معاون استاندار لرستان بیان کرد: ضدعفونی کردن محل اخذ رأی، علامت گذاری در زمینه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، توجه دادن مردم به مسائل بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و تهیه ملزومات بهداشتی در شعب اخذ رأی از جمله اقدامات اجرایی است.

وی از حذف اثر انگشت در برگ تعرفه رأی خبر داد و عنوان داشت: در تمام شعب اخذ رأی حق استفاده از استامپ وجود ندارد.

ثمینی بیان کرد: بر اساس دستورالعمل اعلام شده توسط ستاد ملی مقابله با کرونا زمان رأی گیری از 7 صبح آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ ادامه دارد.

وی در ادامه افزود: انتخابات امسال در ۱۱ شهرستان و یک هزار و ۵۱۶ روستای استان برگزار می‌شود.

معاون استاندار لرستان یادآور شد: در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در لرستان یک هزار و ۸۷۱ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی فعالیت دارند.

ثمینی با بیان اینکه یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹۶۴ نفر در استان واجد شرایط رأی گیری هستند، گفت: در لرستان ۳۳ هزار و ۸۲۵ نفر آنان رأی اولی هستند.

رییس‌ ستاد انتخابات لرستان از دایر شدن ۴۵۳ شعبه اخذ رای الکترونیک برای انتخابات ۲۸ خرداد در چهار شهرستان استان خبر داد و بیان کرد: ۳۴ شورای اسلامی شهر در لرستان وجود دارد که ۱۸۱ عضو اصلی و ۱۰۳ عضو علی البدل دارند.

ثمینی عنوان داشت: برای نظارت بر انتخابات نیز ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی نیز با ۲۴ شعبه بر روند برگزاری این رویداد سیاسی در استان نظارت دارد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار