کد خبر: 1054002
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
رئیس کمیسیون بهداشت مجلس:
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: شمار مبتلایان موج جدید شیوع کرونا در سیستان و بلوچستان حدود چهار برابر موج قبلی است.

سرویس اجتماعی جوان آنلاین: حسینعلی شهریاری در حاشیه بازدید از روند درمان بیماران کرونایی اظهار داشت: آمار مبتلایان کرونا ویروس در استان سیستان و بلوچستان بی‌سابقه است؛ به نحوی که آمار‌ها از افزایش حدود چهار برابری شمار مبتلایان موج جدید نسبت به موج قبلی شیوع حکایت دارد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه شرایط موجود و افزایش بی‌سابقه شمار مبتلایان فشار زیادی به کادر درمان سیستان و بلوچستان وارد کرده، گفت: بازدید میدانی و رصد شرایط حاکم در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی نیان می‌دهد نحوه ارائه خدمات به مردم مثبت است.

وی خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط ایجاد شده تمرکز ویژه‌ای بر سیستان و بلوچستان دارد و نیاز‌های احتمالی در صورت اعلام از هر جای کشور نیاز باشد تامین خواهد شد.

شهریاری تصریح کرد: همه توان مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای کنترل شرایط سیستان و بلوچستان به کار گرفته شده، اما راه حل نهایی کنترل ویروس همکاری مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مراجعه به موقع بیماران به مراکز غربالگری و بیمارستان‌ها است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: بحث واکسیناسیون باید از جانب مردم بیش از پیش جدی گرفته شود چرا که بدون شک تزریق واکسن بر جلوگیری از موج‌های احتمالی بعدی شیوع کرونا بسیار موثر است.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار