کد خبر: 1053681
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت:
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان مراغه گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی شهرستان نیازمند مناسب سازی است و در این راستا ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی باید دستورالعمل های لازم را اجرا کند.

حمد مقتومی  در جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرستان مراغه اظهار داشت: عملیاتی شدن مصوبات ستاد ضروریست و باید ادارات و نهادها نسبت به اجرای مصوبات طبق زمان بندی اعلامی اقدام کنند.

وی به ضرورت مناسب سازی اماکن ورزشی، فرهنگی و مذهبی برای استفاده جامعه معلولان شهرستان نیز تاکید کرد و گفت: علاوه بر ادارات باید در اماکن عمومی، پارک ها و پاساژها نسبت به مناسب سازی مجموعه ها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲ درصد جامعه با معلولیت مواجه است و آذربایجان شرقی ششمین استان کشور از نظر معلولیت است و ضروری است که اقدامات عملی در جهت حمایت از معلولان در استان انجام گیرد.

وی اضافه کرد: در فصل تخصیص اعتبارات قرار داریم و دستگاه های شهرستان، نیازهای مناسب سازی خود را برآورد و سپس از دستگاه های اجرایی استان پیگیر اعتبارات لازم باشند.

وی ادامه داد: کمیته تخصصی تشکیل یافته نیز در بازدید از ادارات و اماکن مختلف راهکارهای عملیاتی را ارائه کند که امکان اجرایی برای آن وجود داشته باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر