کد خبر: 1053492
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶
رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب:

رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با بیان اینکه در این انتخابات خدا و مردم حجت را بر ما تمام کردند، گفت: مردم مشکلات دارند و رفع این مشکلات هم ساده نیست و گذشتن از این‌ها مساعی همه را می‌خواهد و همه باید جهادی کار کنند و باید دولتی روی کار بیاید که بدنه دولت مانند رزمندگان و ایثارگران جنگ و جبهه کار کنند و هیچ عذری پذیرفته نیست.
به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل در جلسه شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب با حضور نمایندگان منتخب مجلس خبرگان تهران، اسماعیل کوثری نماینده منتخب میان دوره‌ای تهران، ۲۱ عضو منتخب ششمین دوره شورای شهر و اعضای کمیته انتخاب و شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، با بیان اینکه باید یادمان باشد در چه روزگار، فضا، تاریخ و جغرافیایی مدعی خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی هستیم، گفت: بیش و پیش از هرچیز باید شاکر درگاه خدا باشیم و امام (ره) به ما یاد داد که باید پیروزی و موفقیت را از خدا بدانیم و شکر نعمت پروردگار هم عمل به وظیفه‌مان است.
وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد واقعیت‌های چندلایه و متنوعی دارد که هرکدام باید در جای خود تجزیه و تحلیل شود و از همه مهم‌تر حضور مردمی است که هشت سال شرایط سخت را تحمل کردند و حال باید پای صندوق‌های رأی می‌آمدند. مردمی که رسانه‌های بیگانه ذهن آن‌ها را پر کرده بودند تا بین آن‌ها و نظام فاصله بیندازند و بیش از ۱۰ سال است در زیر فلج کننده‌ترین تحریم‌های تاریخ قرار دارند. تحریمی که در پی آن است تا مردم را عاصی و یاغی کند و در برابر نظام قرار دهد و این آخرین راه استکبار جهانی بود که این ملت دست از انقلاب بردارد.
حدادعادل با بیان اینکه این انتخابات نقشه سیاسی داخلی کشور را تغییر داد، گفت: باید آرایش سیاسی داخل کشور بازتعریف شود و تصوراتی که ما از خرداد ۷۶ تا امروز داشتیم برای بانیان خود خرداد ۷۶ هم فروریخت و این‌روز‌ها همه از اتفاق پیش آمده مبهوت هستند. رئیس شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی افزود: اتفاقی که با این انتخابات در ایران افتاد در مذاکرات هسته‌ای هم موثر خواهد بود و نمایندگان دولت جدید در مذاکرات با دست پرتری با طرف مقابل صحبت خواهند کرد و این‌ها همه سرفصل‌هایی هست که باید مطالعه شود.
حدادعادل با تأکید بر پرهیز از غرور ناشی از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و مجلس و خبرگان در شورای ائتلاف گفت: غرور اول سقوط ماست و همانطور که امام بعد از نبرد و فتح بزرگ خرمشهر فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و در بیان و تفسیر ما از این انتخابات هم چیزی جز خدا نباید مطرح باشد و نباید به مخالفان خودمان و حتی به رقبای اصلاح طلب خودمان یک کینه ورزی ناشی از ضعف اخلاق داشته باشیم؛ هرچند در دفاع از حق باید جلوی کسی که چوب لای چرخ انقلاب می‌گذارد بایستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار