کد خبر: 1053340
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۴
تعدادی از مدیران حوزه ورزش و تربیت بدنی سازمان صدا و سیما با امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری در این دیدار با تشکر از همراهی و همدلی مسئولان و مدیران بخش های مختلف ورزشی صدا و سیما در انعکاس مناسب فعالیت ها، مسابقات و رویدادهای ورزشی ارتش از طریق شبکه های متنوع صدا و سیما، بویژه شبکه های تلویزیونی ورزش و سوم سیما، گفت: پخش اخبار، گزارش ها و رویداهای ورزشی ارتش از رسانه ملی موجب ارتقاء روحیه دفاعی ورزشکاران ارتش و معرفی آنان به عنوان الگو برای نسل جوان خواهد بود که موضوع بسیار حائز اهمیتی است.
 
دیدار تعدادی از مسئولان حوزه ورزش رسانه ملی با معاون هماهنگ کننده ارتش
وی با بیان اینکه ورزش در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک اصل است، گفت: پرداختن به ورزش در همه شرایط آب و هوایی برای ما حائز اهمیت بوده و هیچگاه تعطیل بردار نیست.
معاون هماهنگ کننده ارتش در ادامه با اشاره به شرایط خاص کشور و تهدیدات داخلی و خارجی به ویژه در عرصه فرهنگی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های مهم در مقابله با جنگ نرم، پرداختن به مقوله ورزش است و رسانه ملی می تواند با انعکاس شایسته برنامه های ورزشی از جمله پوشش فعالیت های ورزشی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح در این مسیر نقش قابل توجهی ایفا نماید.
در ادامه این دیدار، امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش، گزارشی را از روند همکاری های اثربخش صدا و سیما در انعکاس رویدادهای ورزشی ارتش ارائه کرد و از حسن همکاری مسئولان ذی ربط در رسانه ملی با روابط عمومی ارتش و سازمان تربیت بدنی آجا تقدیر و تشکر نمود.
در این دیدار سینا معتضدی، مدیر شبکه ورزش، داوود حسین نژاد، سردبیر اخبار ورزشی سیما، محمدرضا پورحسن، مدیر پخش شبکه ورزش و محمد ثانیانی، مدیر روابط عمومی این شبکه حضور داشتند و آمادگی رسانه ملی را جهت پوشش کیفی تر و مناسب تر اخبار و رویدادهای ورزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه از طریق اخبار ورزشی و شبکه ورزش سیما اعلام کردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار