کد خبر: 1052779
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶
به گزارش روابط عمومی مس شهید باهنر با توجه به حضور گسترده مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب آیت الله سید ابراهیم رئیسی بعنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران پیام تشکر و تبریکی از سوی مجید ضیائی مدیر عامل این شرکت صادر گردید.
متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور غرورآفرین و سراسر شکوه و عظمت ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ به درستی بیانگر درک و بینش عمیق مشارکت بالای سیاسی و تقویت کننده اتحاد همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این رخداد بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تأسی از خون پاک شهدا به ویژه شهید سرافراز، سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، حرکت در مسیر صحیح اهداف و برنامه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و همگامی و همراهی با دریای خروشان مردم می‌توان علاوه بر استحکام پایه‌های نظام اسلامی بر همه مشکلات داخلی و خارجی فائق آمد.

این سیل عظیم و حضور خروشان و حماسی مردم در حقیقت پاسخی خردمندانه با تدبیر و قاطع به دشمنانی بود که به خیال خام خود ناامید کردن مردم و حضور نیافتن پای صندوق‌های رای را در سر می‌پروراندند، اما ملت غیور ایران اسلامی با حضور گسترده خود سربلندی و عزت ایران اسلامی را بار دیگر به بلندای تاریخ فریاد زدند.

اینجانب به نمایندگی از کارکنان زحمتکش و خدوم مجموعه عظیم صنعتی مس شهید باهنر ضمن سپاس به درگاه الهی بخاطر شکوه این حماسه، به رئیس جمهور منتخب تبریک گفته و برای ایشان در مسیر خدمت به مردم همیشه در صحنه آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

امیدوارم تلاش همه فعالان عرصه صنعت و اقتصاد در ایران اسلامی در دوره جدید بیش از پیش ارتقا یافته و موجبات رشد و پیشرفت همه جانبه کشور فراهم گردیده و نقشه شوم دشمنان و بدخواهان برای به شکست کشاندن نظام مردم سالاری دینی با همت آحاد جامعه اسلامی نقش بر آب گردد.

بعون الله تعالی

مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار