کد خبر: 1052748
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از نجات جان ۲۱ نفر گرفتارشده در رودخانه کرج توسط نیروهای امدادی خبر داد.

عباس وحیدی اظهار کرد:در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر گرفتار شدن چند خانواده که به علت افزایش دبی آب، هنگام بازگشت در وسط رودخانه گرفتارشده بودند، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات سازمان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در قالب دو تیم عملیاتی، دو دستگاه خودرو به فرماندهی (مسئول ایستگاه) با بهره‌گیری از تجهیزات نجات و تلاش، جدیت خوشبختانه موفق شدند به افراد گرفتارشده دسترسی پیدا کنند و نفرات را از غرق‌شدگی نجات داده و آن‌ها را به محل امن انتقال دهند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: با تلاش تیم امداد و نجات سازمان، ۲۱ نفر در قالب ۵ خانواده (۱۲نفر آقا و ۹ نفر خانم) گرفتارشده در رودخانه سرجوب حصار، بعد از آبگیر بیلقان نجات یافتند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است و نیروهای عملیاتی این سازمان، در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به همشهریان هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار