کد خبر: 1052714
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
در پیام تبریک فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج به آیت‌الله رئیسی تأکید شد
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده، ولی فقیه در سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک خلق حماسه باشکوه ملت ایران و انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری، آمادگی سپاه و بسیج را تداوم راهبرد این نهاد مردمی در همکاری با دولت‌ها در عرصه خدمتگزاری به مردم اعلام کردند.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده، ولی فقیه در سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در پیام‌های جداگانه ضمن تبریک خلق حماسه باشکوه ملت ایران و انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری، آمادگی سپاه و بسیج را تداوم راهبرد این نهاد مردمی در همکاری با دولت‌ها در عرصه خدمتگزاری به مردم اعلام کردند.

به گزارش سپاه نیوز فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک خلق حماسه پرشکوه ملت ایران و انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، آمادگی همه‌جانبه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی را اعلام کرد.
در پیام سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی به آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: خدای کریم و نعیم را شاکریم در ایام نورانی و پر معنویت میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) با هدایت قلب‌های آکنده از عشق به ولایت و سرافرازی وطن، حضور شورانگیز و کم نظیر مردم پای صندوق‌های رأی در انتخابات شکوهمند ۲۸ خردادماه را خالق «حماسه بزرگ ۱۴۰۰»‌و موجب افتخار ایران و ایرانی و شرمساری دشمنان انقلاب و بدخواهان داخلی و خارجی این سرزمین قرار داد.
در این «حشر انقلاب»، اراده و همت وصف‌ناپذیر مردم، قاطعانه و هنرمندانه پاسخ معنادار خود به طراحان تحریم انتخابات و عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای شومی را که در پی ناامیدسازی و انصراف مردم از حضور در این آزمون حساس و سرنوشت‌ساز بود، به شایستگی داد. آنکه در این رویداد ماندگار تاریخی درخشید، خورشید پرفروغ ملت بود که در قامت یک «امت مقتدر» در لبیک به پیشوا و مقتدای خویش، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، باشکوه و با صلابت ائتلاف کفار را در هم شکست و منافقان به پناهگاه خزیده را مأیوس ساخت.
یوم الله ۲۸ خرداد، در حقیقت روز پیروزی ملت رشید و قهرمان ایران و میدان شکست و فروپاشی سیاست‌ها، راهبرد‌ها و سناریو‌های شیطانی و فریبکارانه دشمن علیه حرم امن جمهوری اسلامی و تخریب ذهنی مردم بود. بی تردید چشم انداز آینده کشور، نمایانگر فصل نوین قوی شدن ایران و نقش‌آفرینی‌های درخشان ملت به ویژه جوانان پرشور، پیشرو و پیشران افتخارات ممتاز پیش رو است. پیروزی فرخنده جنابعالی با رأی قاطع ملت شگفتی‌ساز و حماسه آفرین ایران در «سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری» را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی آن برادر مؤمن، انقلابی، مجاهد و مورد اعتماد «امام»‌و «امت»‌در این مسند مبارک و خطیر آمادگی همه‌جانبه «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» برای تداوم راهبرد این نهاد انقلابی و مردمی در همکاری و هم افزایی با دولت‌ها در عرصه خدمتگزاری به مردم شریف و نجیب و پیشبرد برنامه‌های دولت سیزدهم برای تقویت و به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های تضمین‌کننده پیشرفت کشور و مانع زدایی از روند بهبود وضعیت زندگی مردم و اندیشیدن به سازندگی شایسته و در شأن میهن اسلامی اعلام می‌دارم.
پیام تبریک نماینده، ولی فقیه در سپاه
نماینده، ولی فقیه در سپاه نیز در پیامی انتخاب آیت الله رئیسی را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
در پیام حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی آمده است:حماسه شورانگیز و معنادار ملت رشید و قهرمان ایران پای صندوق‌های رأی در انتخابات ۲۸ خرداد یوم الله عظیمی در تاریخ انقلاب و میهن اسلامی رقم زد. تردیدی نیست این رخداد باشکوه، جشن بزرگ سیاسی و میدان‌داری سترگ ایرانیان در پایبندی به آرمان‌های متعالی و تمدن‌سازی انقلاب اسلامی و تبلور اراده ملی برای تحول و پشتوانه‌سازی قدرتمند و پیش برنده در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب و تحقق ایران قوی با تکیه بر خدا محوری، مردم باوری، انقلابی‌گری و وحدت و همبستگی بوده و ضامن غیرتمندی و درخشش جهانی و جلوه گری‌های آنان در میدان‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز آینده است.
آمادگی بسیج برای همکاری با دولت منتخب
رئیس سازمان بسیج مستضعفین نیز با صدور پیامی انتخاب آیت‌الله رئیسی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج در پیام سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی تصریح شده است: بدون شک حضور تحسین‌برانگیز ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی آغازی برای تحقق کامل مردم سالاری اسلامی و شکوفایی همه ظرفیت‌های گسترده میهن عزیزمان خواهد بود، حضوری که امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آن را پیروزی بزرگ ملت ایران تعبیر نمود. اینجانب موهبت جلب اعتماد ملت بزرگ ایران اسلامی به عنوان رئیس‌جمهور منتخب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را خدمت حضرتعالی تبریک عرض نموده و به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان و با استفاده از ظرفیت عظیم این شجره طیبه، آمادگی بسیج را برای همکاری همه‌جانبه در جهت رشد و تعالی کشور در تمامی زمینه‌ها اعلام می‌نمایم. رجاء واثق دارم به حول و قوه الهی، با سوابق ارزشمند و تجربیات فراوان، حضور شما در این جایگاه نوید بخش تحول، تحرک و توسعه فرهنگ و تفکر بسیجی و انقلابی در راستای خدمت به مردم عزیز، رضایت خاطر آنها، اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و شکوفایی بیش از پیش میهن اسلامیمان خواهد بود. توفیق روزافزون شما سرور ارجمند را در خدمت جهادی به مردم عزیز به ویژه قشر محروم جامعه در پرتو عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداه) و با تأسی به رهبر فرزانه انقلاب از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
حجت‌الاسلام علی سعیدی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و نماینده، ولی فقیه در ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت‌الاسلام علی محمدی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه، هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی هم در پیام‌های جداگانه‌ای پیروزی سید ابراهیم رئیسی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار