کد خبر: 1050870
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰
نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس:

نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس تأكيد كرد كه كساني كه خودشان در دولت حضور دارند و بدترين بلاها را بر سر مردم آورده‌اند، در مناظره انتخاباتي شعار مي‌دهند كه ما چنين و چنان مي‌كنيم.
بيژن نوباوه‌وطن نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اولين مناظره انتخاباتي نامزدهاي سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: مردم با تجربه‌اي كه از مناظرات انتخاباتي 92 و 96 دارند كه در آن مناظرات شاهد دروغ‌ها و انگ‌زدن‌ها بوديم، امروز ديگر تحت تأثير اينگونه رفتارهاي نادرست قرار نمي‌گيرند. وي افزود: ديگر شعارهاي پوشالي و امثال اين موارد روي مردم تأثيري ندارد و كسي نمي‌تواند با اين روش‌ها توجه و رأي مردم را به خود جلب كند.
نايب رئيس كميسيون فرهنگي مجلس اظهار داشت: در انتخابات اين دوره قطعاً كساني موفق خواهند بود كه وجهه انقلابي آنها و برنامه‌هايشان مشخص باشد.
نوباوه خاطرنشان كرد: اينكه ما پاسپورت ايراني را فلان مي‌كنيم يا نمي‌گذاريم چنين يا چنان شود، حرف‌هايي است كه قبلاً مطرح شده و در واقع اظهاراتي پوپوليستي است.
وي افزود: كسي كه برنامه‌اي براي ارائه ندارد به ديگران انگ مي‌زند. اثبات خود به قيمت نفي ديگران امري مردود است و پيش از اين هم تجربه شده و مردم ديده‌اند. مردم در اين انتخابات به برنامه رأي مي‌دهند و نگاه‌شان يك نگاه برنامه‌گرا و منطقي است.
نوباوه خاطرنشان كرد: سر دادن اين شعارها كه ما چنين و چنان مي‌كنيم در حالي است كه خودشان در دولت هستند و بدترين بلاها را سر مردم مي‌آورند و نكته قابل ذكر اين است كه اين قبيل شعارها ديگر كارايي و تأثيري ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار