کد خبر: 1050267
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
سرپرست شهرداری فردیس خبرداد
ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ، رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری فردیس و جمعی از مدیران ادارات و سازمانها از پارکینگ طبقاتی شهدای فردیس بهره برداری شد .

سرپرست شهرداری فردیس در این مراسم ضمن قدردانی از حسن اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر فردیس گفت : به منظور کاهش بار ترافیکی بلوار شهدا و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان محترم ، پارکینگ مکانیزه شهدای فردیس با ظرفیت ۸۰ دستگاه خودرو و به مساحت ۳۰۰ متر مربع ، با دو دستگاه پارکینگ برجی ۴۰ واحدی سرپوشیده در فلکه سوم فردیس مورد بهره برداری قرار گرفت .

علی امیری با بیان اینکه بهره برداری از طرح ها و پروژه های عمرانی و خدماتی متعدد در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته ، افزود : با یاری خداوند متعال در نظر داریم تا با بهره گیری از همه ظرفیت ها ، درهفته ها و ماه های آینده نسبت به افتتاح چندین پروژه بزرگ عمرانی درسطح شهر اقدام نموده و به محض ابلاغ بودجه توسط شورای محترم شهر ، اقدامات عمرانی وسیعی در سطح شهر آغاز و پروژه های مورد نیاز شهر با جدیت و همت مضاعفی پیگیری و اقدام خواهد شد .

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین اظهار داشت : پارکینگ طبقاتی شهدای فردیس از جمله طرح های عمرانی و خدماتی مجموعه مدیریت شهری در راستای افزایش رفاه عمومی شهروندان محترم است .

مجتبی قاسمی در ادامه از تلاش و پیگیری های مهندس امیری سرپرست شهرداری فردیس در خصوص فرایند راه اندازی پارکینگ مکانیزه شهدای فردیس قدردانی کرد و افزود : بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری در صحن علنی بررسی نهایی و به فرمانداری محترم شهرستان ارسال خواهد شد .

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار