کد خبر: 1049964
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
عضو فراکسیون انقلاب:

يك عضو شوراي مركزي فراكسيون انقلاب با اشاره به اعتراضات برخي نسبت به شوراي نگهبان قانون اساسي و تصميمات آن در بين برخي افراد و گروه‌ها گفت: اعضاي شوراي نگهبان بر اساس هواي نفس يا طرفداري از جناح سياسي خاص تصميم نمي‌گيرند.
به گزارش مهر، حجت الاسلام موسي احمدي با اشاره به اقدام شوراي نگهبان در بررسي دقيق صلاحيت نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري گفت: گاهي اظهارنظرهاي غيركارشناسي و غيرحقوقي در فضاي مجازي در مورد اقدام شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات رياست‌جمهوري ديده مي‌شود كه يا از سر احساسات يا نگاه سياسي محض است.
احمدي تصريح كرد: امام راحل، مقام معظم رهبري و قانون اساسي نهاد شوراي نگهبان را به عنوان جايگاهي بالا و مهم در نظر گرفته‌اند. اعضاي شوراي نگهبان بر اساس هواي نفس يا طرفداري از جناح سياسي خاص تصميم نمي‌گيرد. آنچه طبق قانون اساسي در مورد داوطلبان احراز كنند را مبنا قرار داده و تصميم مي‌گيرند.
نايب رئيس كميسيون انرژي تصريح كرد: از همه داوطلبان انتخابات رياست جمهوري كه نظر شوراي نگهبان در مورد صلاحيت آنها اعلام شده مي‌خواهم با دقت در مورد اين نهاد اعلام نظر كنند و به طرفداران‌شان اعلام كنند تسليم قانون اساسي هستند. اين افراد نبايد وارد مسائل حاشيه‌اي شده و راه تخريب و توهين به شوراي نگهبان را در پيش بگيرند.
عضو شوراي مركزي فراكسيون انقلاب تصريح كرد: شوراي نگهبان پاسدار حريم كشور، قانون اساسي و مذهب است و از جايگاه خاصي برخوردار است. دشمنان انقلاب از ابتدا با نظارت استصوابي شوراي نگهبان مخالف بودند. ليبرال‌ها نيز همان اوايل انقلاب مخالفت خود را اعلام كردند و شوراي نگهبان را مورد هجمه قرار دادند. انتقادات به شوراي نگهبان ناشي از اين است كه عده‌اي به اهداف سياسي خود دست نيافتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار