کد خبر: 1049877
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
خوزستان سه بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به دلیل پارگی رباط صلیبی، ادامه لیگ را از دست دادند تا کار برای پورموسوی و تیمش سخت‌تر از قبل شود.
تیم صنعت نفت آبادان که لیگ بیستم را با عملکردی خوب آغاز کرد، تا هفته‌ها توانست خود را به عنوان یک مدعی معرفی کند، ولی رفته‌رفته روز‌های خوب این تیم به روز‌های سخت و عدم نتیجه‌گیری تبدیل شد، روز‌هایی که اکنون این تیم در منطقه خطر قرار دارد و اگر نتواند از بازی‌های باقی‌مانده تا پایان لیگ، امتیازات لازم را بگیرد ممکن است آبادانی‌ها روی بد فوتبال را ببینند.

به گزارش ایسنا، پورموسوی که به دلیل مشکلات مالی فراوان باشگاه، پیش از آغاز لیگ و نیم‌فصل نتوانست بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند، در ادامه لیگ بیستم نیز با مصدومیت بازیکنان خود مواجه شد. مصدومیت‌هایی که بعضا باعث می‌شد او به دلیل کمبود مهره از بازیکنان دیگر در پست‌های غیرتخصصی استفاده کند. اما سرمربی نفت آبادان این روز‌ها شرایط سخت‌تری دارد و بعد از پارگی رباط صلیبی مهدی زبیدی و رحیم زهیوی؛ محمد اهل شاخه نیز به دلیل پارگی رباط صلیبی، نمی‌تواند در ادامه لیگ این تیم را همراهی کند.

از دست دادن سه بازیکن به ویژه اهل شاخه که از تاثیرگذارترین مهره‌های این فصل نفت آبادان بوده است و مصدومیت‌های ریز و درشت بازیکنان دیگر این تیم، کار پورموسوی را که این روز‌ها انتقادات بیشتری متوجه او و تیمش است، سخت‌تر می‌کند و از آن‌جا که او از ابتدای لیگ بیستم هم با کمبود مهره دست و پنجه نرم می‌کرد، باید دید این نفت می‌تواند به سلامت از روز‌های سخت پیش‌رو عبور کند یا خیر.

البته به نظر می‌رسد، صنعت نفت در ادامه لیگ از بازیکنان جوان خود بیشتر استفاده کند و شاید تعطیلی فعلی لیگ بتواند به هماهنگ شدن این بازیکنان در ترکیب صنعت نفت کمک کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار