کد خبر: 1048956
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱
شهردار کرج مطرح کرد
شهردار کرج گفت: به‌طورقطع در آینده‌ای نه‌چندان دور دیگر مبادی ورودی و خروجی بهشت سکینه (س) موجود جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

علی کمالی زاده در بازدید از سازمان مدیریت آرامستان ها که به بررسی مباحث ترافیکی ورودی و خروجی بهشت سکینه (س)، احداث ایستگاه مترو کمالشهر و ادامه احداث بزرگراه شمالی اختصاص داشت، اظهار کردمسیر ورودی بهشت سکینه (س)، شهرک صنعتی بهارستان و پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی از اتوبان کرجقزوین دارای یک ورودی هستند بار ترافیکی این مسیر با اجرای طرح‌های عمرانی باید کاهش یابد.

وی افزود: یکی از این طرح‌ها احداث ایستگاه مترو بهشت سکینه (س) بود که با توجه به ظرفیت‌های موجود امید می‌رود هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.

شهردار کرج ادامه داد: با توجه به رشد روزافزون جمعیت در کمالشهر، توسعه پارک علم و فناوری - شهرک صنعتی بهارستان و آرامستان بهشت سکینه (س)، به‌طورقطع در آینده‌ای نه‌چندان دور دیگر مبادی ورودی و خروجی موجود جوابگوی نیاز شهروندان نیست و باید از هم‌اکنون فکر چاره اندیشیده شود.

کمالی زاده با اشاره به بررسی مبادی ورودی و خروجی غربی، شرقی و جنوبی آرامستان بهشت سکینه (س) یادآور شد: امروز از سوی مشاورین طرح بزرگراه شمالی شش گزینه پیشنهادی ارائه شد که در نهایت با بحث و تبادل‌نظر، دو گزینه مورد تصویب قرار گرفت تا پس از بررسی‌های فنی توسط مشاورین گزینه نهایی مشخص و در دستور کار قرار گیرد.

وی گفتهم‌اکنون ۱۸۰ واحد تولیدی صنعتی‌های تک در شهرک صنعتی بهارستان مشغول به فعالیت هستند، در پارک علم و فناوری نیز تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای جدید تحقیقاتی روزبه‌روز در حال افزایش است و با توجه به تعداد پذیرش اموات به‌صورت روزانه در آرامستان بهشت سکینه (س)، می‌توان گفت که طی چند سال آینده در این منطقه، با حجم عظیمی از جمعیت و سکونت‌گاه‌های رسمی و غیررسمی مواجه هستیم و باید برای این مهم زیرساخت‌های لازم مهیا شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار