کد خبر: 1048603
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
نماینده ولی فقیه در استان البرز :
نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با شاره به جنایات رژیم صهیونیستی و مقاومت پیروزمندانه مردم غزه ، گفت : امروز اسرائیل غاصب در بدترین وضعیت و شرایط به سر می برد.

آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج بیان داشت: در سالگشت پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادی خرمشهر بوی آزادی بیت‌المقدس به مشام می‌رسد.
وی گفت: این شور و هیجان جدیدی که در منطقه ، قدس ، غزه و کرانه غربی رود اردن به وجود آمده نوید پیروزی و از کارافتادن ماشین جنگی دشمن را می‌دهد؛ هرچند صهیونیست ها مردم مظلوم فلسطین می‌کشند و خانه ها تخریب می‌کنند و مردم آواره می‌کنند اما مانند کرم ابریشمی که به دور خودشان پیله می‌تنند درنهایت خفه خواهند شد.

وی ادامه داد: این گونه رفتار صهیونیست ها بیانگر آن است که تلاش های آنها به نابودی خودشان ختم می شود؛ هدایت‌های حکیمانه امام المسلمین حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و حضور شهید حاج قاسم سلیمانی و همراهانش در میدان و کمک‌های مستشاری، دست مقاومت فلسطین را پر کرد به‌طوری‌که در انتفاضه جدید شاهد حضور گسترده مردمی با استفاده از سلاح‌های جدید هستیم.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره مقاومت، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در مقطعی زمانی فرمودند« غزه و کرانه غربی رود اردن مسلح شوند» و چند روز قبل هم به تلاحم، همبستگی و پیوستگی عمومی اشاره کردند و امروز با همین رویکرد و شعار القدس اقرب، وضعیت سفاکان صهیونیست به‌شدت سخت شده است.

آیت‌الله حسینی همدانی با تأکید بر اینکه امروز اسرائیل به بدترین وضع دچار است و با پیچیده‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات و رصد شبانه‌روزی نمی‌تواند یک باریکه را تحت کنترل داشته باشد، گفت: هرچند آسیب می‌زند و نزدیک به ۳۰۰ کودک و زن و غیرنظامی را به شهادت رسانده اما طی چند روز اخیر سه هزارو۵۰۰ موشک بر سرشان ریخته‌ شد و ۲ میلیارد دلار خسارت دیدندو ۳۰ در کارخانه‌شان از کار انداخته‌ شد.

وی بابیان اینکه مقاومت مردم فلسطین جامعه جهانی با همه محدودیت‌ها به خاطر بیماری و ویروس کرونا را به حرکت درآورد، گفت: تظاهرات در خود آمریکا را همه دیدید؛ امروز اسرائیلی که ۲ سال است نتوانسته برای خودش دولت تشکیل دهد بعد از خرابکاری‌های نطنز به‌خوبی این را فهمیده است که اگر یکی بزند مستقیم و غیرمستقیم ۱۰ تا می‌خورد. موشک‌های مقاومت که هنوز از همه‌ی نمونه‌ها، رونمایی نشده کابوسی را برای اسرائیل درست کرده که از ترس مردن زودتر می‌میرند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار