کد خبر: 1048019
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۱
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان خبر داد؛
کوشکی، از شناسایی 346 بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان خبر داد و گفت: طی شبانه روز گذشته پنج نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

به گزارش جوان از لرستان، مریم کوشکی، امروز(27اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در مجموع ۳۴۹ هزار و ۱۴۴ نمونه تست تشخیص کرونا به آزمایشگاه های استان ارسال شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان افزود: ۳۴۵ هزار و ۳۶۸ نمونه پاسخ داده شده است که از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۳۸۴ نمونه منفی بوده است.

وی از شناسایی 346 بیمار جدید مبتلا به کرونا در لرستان خبر داد و گفت: تعداد مبتلایان کرونا در این استان به ۱۱۲ هزار و۹۸۲ نفر رسید.

کوشکی با اشاره به فوت پنج نفر دیگر در شبانه روز گذشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، یادآور شد: مجموع قربانیان کرونا در استان به یک هزار و ۸۰۳ نفر رسیده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بیان کرد: هم اکنون نیز ۶۷۸ بیمار و مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی با اشاره به خروج استان لرستان از وضعیت قرمز کرونایی، یادآور شد: طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا شهرهای رومشکان و دوره چگنی در وضعیت زرد و مابقی شهرهای استان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار