کد خبر: 1047989
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
استاندار خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی گفت: انجمن‌های صنایع را باید مدیریت کرد تا در فرهنگ استان نهادینه شوند. در این راستا یکی از مشکلات استان عدم آگاهی در این زمینه‌ها است.

محمدصادق معتمدیان در جلسه هم‌اندیشی انجمن‌‌های صنایع همگن استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: جلسات در دستگاه‌های اجرایی پیرامون موضوعات گوناگون باید به صورت هم‌اندیشی، اتاق فکر و همراه با بازدهی برگزار و دارای نتیجه‌گیری باشد. لذا این یک ظرفیت بسیار خوب خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه نمایندگی طیف بزرگی از واحدهای صنعتی و اقتصادی در همین انجمن‌های صنایع است، افزود: این انجمن‌ها را باید مدیریت کرد تا در فرهنگ استان نهادینه شوند. در این راستا یکی از مشکلات استان عدم آگاهی داشتن در این زمینه‌ها است.

وی با اشاره به کارکردهای برنامه «یکشنبه‎‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید» خاطرنشان کرد: در چهارچوب برنامه «یکشنبه‎‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید» از صنایع و واحدهای گوناگون استان بازدید می‌کنیم و در صورتی که مشکل قابل حلی وجود داشته باشد، آن را مرتفع و در غیر این صورت مشکلاتی که در جایگاه ملی قابل حل است را منعکس خواهیم کرد.

معتمدیان شاکله اصلی اقتصاد استان را بخش خصوصی دانست و گفت: با این وجود خانه صنعت، معدن و تجارت، خانه تعاون و انجمن‌های صنفی در این زمینه فعال هستند که به عنوان بازوهای قابل اعتماد، انگیزه دار و دارای تخصص برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.

استاندار خراسان رضوی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه برای تسهیل و حل هرگونه مشکل آمادگی داریم، تاکید کرد: ما و دوستانمان در مجموعه دولت آمادگی هرگونه کمک برای پیشرفت در زمینه تولید و اقتصاد استان را داریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار